• 2
  • 3
2018-10-02, 14:42
Medlem
StoffeSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
Tröttnar kanske men allt för min dotter.

Jag kommer ta reda på allt och fråga henne varje dag vad dom sagt i skolan o så.

Har varit där. Det första jag gjorde var att flytta min dotter till en trygg villaförort.
Sedan har vi uppfostrat henne ordenligt.
Jag frågade henne ofta om det var någon i klassen som var dum mot henne eller någon annan. Hon blev hela tiden irriterad och sa nej, nej, nej. Men att hon gillade inte att vara i skolan.

Till slut kom det fram att hon gillade skolan men hon gillade inte alla högljudda och störiga pojkar.
I klassen gick en Mena unge som hon hatade men han slutade i klassen då hans familj flyttade till gettot vilket var väldigt lättande för min dotter.

Hon sa även att hon hatade matte men sedan kom det fram att hon gillar och är duktig i matte men gillade inte den manliga läraren som ofta blev arg.
Citera
2018-10-02, 14:43
Medlem
Denoms avatar
Gillar hon att dansa?
Citera
2018-10-02, 14:44
Se till så att hon inte blir vänsterbliven, så är det relativt lugnt.
Citera
2018-10-02, 15:07
Medlem
ReiseReises avatar
Med tanke på trenden bland unga tjejer i millennium-generations Sverige så är risken stor att hon kommer bli vänsterextremist och helt enkelt avfärda alla dina varningar som trams och propaganda. Hon kommer troligtvis bli sexuellt utsatt i sin naivitet, men hålla det för sig själv för att den mentala spärren inte tillåter något annat. Chansen är faktiskt väldigt stor att hon kommer att bli våldtagen i dagens benämning av våldtäkt, man ser en ganska stark trend på hänsynslöshet som utvecklat sig bland dagens elever på skolor, och utanför så finns det ensamkommande från förläggningar eller bortglömda illegala som drar runt på gator, bussar och runt krogar.

Jag tror att hon redan nu har blivit infekterad av att vara positiv inför det nya Sverige redan på dagis. Ärligt talat så borde du ha flyttat till någon svensktalande stad i östra Finland för länge sedan.
Senast redigerad av ReiseReise 2018-10-02 kl. 15:10.
Citera
2018-10-02, 15:45
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
Har en ung dotter och när jag ser hur vårt kära Sverige utvecklas åt fel håll så blir jag rädd och naturligt är att jag vill skydda min dotter från allt det dära!

Känner inte att jag vet hur jag ska skydda henne på bästa sätt, vad händer när hon blir lite äldre och ska ut och festa/resa runt i Sverige/gå ut själv?

Finns det appar där man kan veta var hon är hela tiden? Kan man som förälder följa med henne när hon börjar skolan och sitta med på lektionerna? Jag vill inte att hon ska behöva sitta med "barnen" och är rädd för vad som kan hända om jag inte är där. Litar inte på rektorer o så.

Hur kan jag, som förälder, rent konkret skydda min dotter när hon blir äldre? Alla tips mottages!

I Sverige har föräldrar inget eller mycket lite inflytande över "sina" barn. Barnen hjärntvättas via förskolan och skolan till att älska invandrare och att dagligen matas med "rätt" värdegrund. Föräldrarna tar till sig detta via föräldramöten och arbetsplatser och spelar med i globalist tjafset.
Så dina chanser att påverka din dotter är väldigt små. När hon blir 13+ så kommer hon hänga med kompisarna och har du tur får du kanske 10 timmar i veckan som du kan umgås och prata med henne på egen hand. Skolan och kompisarna, kläder och frukost/middag tar resten av hennes tid.

De flesta föräldrar inser inte att det inte är de som uppfostrar sin barn. Det är skolan, samhället och barnens kompisar som uppfostrar dem.

En dag kommer hon hem med en blattekompis. Förmodligen en kille som är 4-5 år åldre än henne. Har du uppfostrat henne att vara kritisk mot invandringen så kommer hon inte ta hem denna kompis utan hänga med hans gäng ute på stan och hos andra kompisar som tillåter sina döttrar att hänga med araber och negrer.
Citera
2018-10-02, 18:19
Medlem
Hon måste fatta rätt beslut när hon börjar bli själv-medveten.
Du kan inte fostra det här,
dagens unghöger är rebeller, det är bara barn som får för sig att ifrågasätta
som blir höger idag.
Om du fostrar så du vant barnet att lita på en mjuk auktoritet, dig
och vänstern kan vrida dom känslorna till staten
Kvinnor är av naturen vänstervridna, dom tänker inte individualistisk,
dom tänker i grupp.
Sannolikhet att hennes första kärlek är höger är liten, och hon kommer
absorbera hela Greenpeace,feminist,rädda världen
etc vilket leder till att bli våldtagen av muslimer.
Vi kan inte ens få högerkvinnor att bli vettiga, dom har alla den där viljan
att sudda ut gränser, ge upp och låta någon annan styra över dom.

Till och med den nuvarande högerns kvinnor, tror att muslimer har bra syn på kvinnor
därför att dom blir kåta av det och bara ser att muslimerna har barn
eller några andra detaljer som får dom att blunda för månggifte och våld mot sexslavar.
Kvinnor hoppar från grupp till grupp, beroende på vänner och pojkvänner,
dom har inget inom sig som styr något.
Citera
2018-10-02, 19:30
Medlem
harry3210s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krille.the.Petterson
40 000 noggers hittills 2018 bara i Spanien, dröjer nog inte så länge inte det är kaos där. Klimatet inbjuder ju till både kåkstäder och lösdrift.
Spanien har både fler medborgare och en bättre polisstyrka än vad Sverige har, så jag skulle inte direkt säga att dem kommer ha problem i framtiden.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in