2018-09-29, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Le Cheval Blanc
Om mensen kommer oväntat? Ja, det kan den väl göra. Har du ingen flickvän eller syster?

En halv miljon är inget att bråka om tycker jag.
En halv miljon är väl ungefär skatten 2,5 arbetstagare jobbar in under ett helt år (exklusive arbetsgivaravgift). Så jo, det är definitivt något att bråka om
Citera
2018-09-29, 20:00
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinusGlad
Alla mina fruar, flickvänner och systrar har så regelbunden mens, så jag hade ingen aaaaning. Tack!

Jo. De borde få mer pengar, en halv miljon är bara en blodsdroppe i röda havet. Nu går mensskammen på torra rödbrända land!
Du måste komma från ett menscertifierat hem i alla fall - givet att du har koll på dina systrars menstruationer ..... eller .... det kan ju handla om att du är lite creepy också förstås ....

Så jag ställer frågan.
Vet dina systrar om din koll på deras mens?
Citera
2018-09-29, 20:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxansurtant
Fy fan. Jag gömmer mig i "kvinnor kan" skämskudden. Jag begriper inte vad de ylar om. Och jag är kvinna. Jag vill inte vara med!
Jag instämmer med dig.
Citera
2018-09-29, 20:21
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
https://samnytt.se/halv-miljon-i-statsbidrag-till-menscertifiering-av-arbetsplatser/

Organisationen, som kallar sig MENSEN, har tilldelats 530 010 kronor i statligt bidrag. Menscertifieringen syftar till att ”hitta metoder för att bryta menstabun i arbetsvärlden” och man vill ”ta fram metoder och strategier för att kunna ge arbetsplatser verktygen att skapa mensvänligt arbetsklimat”.

Väl spenderade pengar av staten?

Möjligen om PMS kärringar stannar hemma då de är på sitt sämsta humör.
Eller om PMS kärringar hålls borta från möten och arbetskamrater under sina perioder..

Borde sparkas fruntimmer som trätt in i klimakteriet dessutom.. De beter sig som jävla fjortisar.. Hade en sådan VD en gång.. Styrelsen skickade ut henne på bar backe hon var skogstokig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in