2018-09-25, 23:48
Medlem
Forbaless avatar
Hej. Mitt ex dumpade mig för ett halvår sen och nu har hon börjat höra av sig till mig igen och hon skriver att hon saknar mig och att hon just nu mår skit för att hon "förstört för sig själv". Hon hintar även om att hon vill träffas.

Saken är den att jag förra veckan var på min femte dejt med en kvinna och en bild på oss två dök upp på sociala medier eftersom hon taggade mig på den (en gemensam bekant till mig och mitt ex kommenterade också). På bilden kysser jag henne på kinden och vi håller om varandra. Jag har börjat fundera på om hon sett bilden och nu är svartsjuk men jag kan ha fel...

Jag tycker att beteendet är jäkligt märkligt av en som själv valt att avsluta.
Citera
2018-09-25, 23:52
Medlem
Definitivt svartsjuk och försöker nu spela ett spel. Ignorera och gå vidare med eventuellt din nya kärlek!
Citera
2018-09-26, 00:06
Medlem
proconsuls avatar
Hon kanske inte insåg att hon saknade dig förrän hon såg dig med någon annan.
Citera
2018-09-26, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forbales
Mitt ex dumpade mig ... hon skriver att hon saknar mig och att hon just nu mår skit för att hon "förstört för sig själv".
Svara att det är så dags att tänka på det nu. Du valde bort mig men jag är lycklig nu. Vill ej ha någon vidare kontakt med dig!
Citera
2018-09-26, 00:09
Medlem
Kisiragis avatar
För din egen skull så borde du tala om för ditt ex att du gått vidare och hon också borde det.
Brukar aldrig leda till något bra när ett ex hör av sig och börjar jämra sig över att hon ångrat sig osv osv snyft snyft.

=)
Citera
2018-09-26, 00:11
Medlem
kinky_Ms avatar
Hon såg bilden och nu minns hon bara de bra stunderna.
Citera
2018-09-26, 00:15
Medlem
Forbaless avatar
Ok... Men det är ett förbannat skumt beteende att först dumpa någon för att man inte vill ha honom och sen vilja ha honom tillbaka när han träffat en ny. Varför ens höra av sig öht om man ångrat sig? Borde man inte ha lite mer stolthet än så? Och varför göra slut öht om man sen ångrar sig?
Citera
2018-09-26, 00:51
Medlem
Hon vill bara visa sin dominans genom att "vinna tillbaka" dig, bara för att sedan snabbt tröttna och dumpa dig på nytt. Då känner hon att hennes ego-boost nått maximal potential och hon kan känna sig nöjd igen. Gå inte i fällan!
Citera
2018-09-26, 00:56
Medlem
Spel. Annars hade hon dykt upp innan du började dejta någon. Hon kan gott och väl vänta medan du dejtar färdigt och känner efter om du passar ihop med den nya eller inte. Sådant säger folk bara för att få sin vilja igenom, kontroll. Annars hade hon tagit kontakt tidigare och uttryckt sin ånger. Det är att förvänta sig om man är någon som någon annan inte vill förlora. Hade du varit ensam hade hon fortsatt strunta i dig.
Citera
2018-09-26, 00:56
Medlem
Demetrioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forbales
Ok... Men det är ett förbannat skumt beteende att först dumpa någon för att man inte vill ha honom och sen vilja ha honom tillbaka när han träffat en ny. Varför ens höra av sig öht om man ångrat sig? Borde man inte ha lite mer stolthet än så? Och varför göra slut öht om man sen ångrar sig?
Då man drabbas av starka känslor kan man inte fundera logiskt. När hon dumpade dig tänkte hon inte alls på att hon senare skulle ångra sig. därför går det nog att förstå hur hon känner.
Tyvärr fanns det något i er relation som en gång fick henne göra slut därför var de där relationerna inte hälsosamma redan då.
Ibland kan man förlåta varandra och fortsätta gå tillsammans om bägge parter ångrar så mycket om vad har hänt, men det är kanske inte ditt fall.
Citera
2018-09-26, 00:58
Bannlyst
Det är inte alls särskilt märkligt, detta borde jag inte behöva förklara för någon med den sjuka avataren! Herregud människa är du född bakom en korvkiosk?

Skulle inte bara vilja råda dig till att tjockdissa utan att också bränna ALLA broar för henne.
Citera
2018-09-26, 02:01
Medlem
Jagtardindotters avatar
Hon förstörde för sig själv, låt henne inte förstöra för dig med! Hon har knullar ngn i 5 månader och blivit dumpad, så NEJ Radera hennes nummer omedelbart innan jag kallar dig för Mr. Rebound.

Glad att du träffat någon bra! Radera allt med den gamla NU!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in