Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-25, 14:47
  #1
Medlem
Just nu pågår (sedan några minuter tillbaka) damernas individuella tempolopp med Emilia Fahlin.

SVT1 sänder.
__________________
Senast redigerad av Junketer 2018-09-25 kl. 15:08.
Citera
2018-09-25, 16:13
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necrobutcher
Vem fan bryr sig?

Haha, nödvändig kommentar..
Citera
2018-09-25, 16:22
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Just nu pågår (sedan några minuter tillbaka) damernas individuella tempolopp med Emilia Fahlin.

SVT1 sänder.

Förhoppningarna finns ju framför allt på linjeloppet, men dagens lopp kan ändå visa lite på hur formen ser ut..
Citera
2018-09-25, 16:28
  #4
Medlem
welcometorealitys avatar
Vilka fantastiska cyklister Nederländerna har, att tippa i förväg att en från Nederländerna vinner brukar ju ge resultat.

Annemiek van Vleuten grattis till Guldet och Nederländerna.
__________________
Senast redigerad av welcometoreality 2018-09-25 kl. 16:33.
Citera
2018-09-25, 16:32
  #5
Medlem
Mikojans avatar
Roligt att vanligtvis ointressanta SVT åter visar cykel-VM. Björn Becksmo helt mycket ok som referent.
Citera
2018-09-25, 16:33
  #6
Medlem
Imponerade av holländskorna och speciellt dom två första.. Emilia klart godkänt väl disponerat
Citera
2018-09-25, 21:13
  #7
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Roligt att vanligtvis ointressanta SVT åter visar cykel-VM. Björn Becksmo helt mycket ok som referent.

Jag hade hellre sett att Eurosport sänt, men visst ... Bra att Becksmo kommenterar i stället för Ola Brännholm som tramsar för mycket och ska vara så himla mycket göteborgare hela tiden. (jag har inget emot göteborgare, men ni vet vad jag menar)

Citat:
Ursprungligen postat av Johanhaa
Imponerade av holländskorna och speciellt dom två första.. Emilia klart godkänt väl disponerat

Ända sedan jag såg den fruktansvärda kraschen i Rio live så gläder jag mig åt varje framgång för Annemiek van Vleuten. Ja, holländskorna är fantastiska. Traditionens makt är stor, kolla bara på hur de dominerar i skridsko år efter år.

SVT Text hade rubriken "Fahlin långt ifrån medalj" som om hon (eller kanske SVT) hade haft medaljförhoppningar. Själv tyckte hon att det var ett bra lopp, och jag håller med. En 16:e plats är absolut inte dåligt och inget att vara besviken över.
Citera
2018-09-25, 22:42
  #8
Medlem
Herrarna i morgon vågar man hoppas på en topp 10 för Ludvigsson ? och vem vinner?
Citera
2018-09-26, 12:38
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johanhaa
Herrarna i morgon vågar man hoppas på en topp 10 för Ludvigsson ? och vem vinner?

Lite för tufft för Dennis så jag tror att Dumoulin vinner.
Citera
2018-09-26, 14:12
  #10
Medlem
Ska bli intressant se .. hoppas dom får till en bra tv sändning också med vettiga bilder mellantider

Ja är väl dom två som är favoriter men vad kan en sådan som Jungels göra

Kelderman först ut bra rikt gubbe att ha
Citera
2018-09-26, 14:38
  #11
Avstängd
Bodhiutahs avatar
Livetider finns här.
http://www.tissottiming.com/2018/crd.../7/Live#anchor
Citera
2018-09-26, 16:07
  #12
Medlem
Becksmo tror att alla i publiken är österrikare
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback