2018-09-23, 15:03
Medlem
Har i flera år tid sen jag började intressera mig för kärlek alltid varit tvungen att ''ha någon'' , antingen någon relation, vara på G med någon, planera in träff med ngn, veta att killar vill träffas genom att dom säger det, eller kontaktar mig.
Jag skiter typ i vänner och familj, sådana relationer ger mig inte så mycket som en kille ger mig.

I grund o botten vill jag nog ha en stabilt tryggt förhållande, men tappat hoppet om det pga tidigare erfarenheter, fast när jag väl haft förhållande har jag ändå haft minst en snubbe jag flirtat med vid sidan om som gett mig fjärliar i magen så jag mått bra.

Är inte lycklig utan dessa killar och pirret i magen, men vill fan inte ha det såhär för det tar upp hela min hjärna, för jag stöter ju på väldigt många as också, jag blir kär jättelätt o får jättestarka känslor, går under varje gång jag inser någon kille ljugit eller utnyttjat mig.
Nu har jag på senaste tiden börjat falla för den sämre typen av killar, kriminella och/eller pundare, badboys dom som man inte riktigt vet vart man har dom. Skötsamma svenssons går fetbort.

Känns inte som detta jagandet är till min fördel. Kan jag bli av med detta killsug på något sätt?
Citera
2018-09-23, 15:14
Medlem
Har du någon du går och pratar med? Du behöver gå till botten med vad det handlar om för det är svårt att lägga av på egen hand. Kärlek och relationer är ju något som vi alla behöver men när det istället blir ett beroende behöver man få hjälp för att kunna hitta sig själv igen. Det kan vara ett tecken på otrygghet och dålig självkänsla att hela tiden jaga efter någon att vara tillsammans med utan att klara av att ha ett förhållande och att vara trogen den personen. Att du söker dig till killar som är farliga är inte alls ovanligt, kanske är du uttråkad och söker efter nya kickar men du vet ju själv att det inte är bra för dig. Innan du ger dig in i ett nytt förhållande behöver du stanna upp och ta tag i dina känslor och reda ut varför du håller på såhär. Det går att bli fri även om det är svårt men vänta inte tills du riskerar att förstöra ett bra förhållande.
Citera
2018-09-23, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Börja med droger så försvinner suget efter killar så sakterligen. Opiater är nog att föredra och gärna i ganska stora mängder.

Hah, tack för tipset, droger eller alkohol har jag tagit till med många gånger för å inte tänka på killar. Funkar för stunden
Citera
2018-09-23, 15:25
Medlem
Det verkar inte hälsosamt att vara så beroende av killar. Du borde kanske vara själv ett tag och få hjälp med problemet. Du behandlar ju killarna ganska dåligt själv också om du har någon vid sidan av.
Citera
2018-09-23, 15:28
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruktsallad12
.

Är inte lycklig utan dessa killar och pirret i magen, men vill fan inte ha det såhär för det tar upp hela min hjärna, för jag stöter ju på väldigt många as också, jag blir kär jättelätt o får jättestarka känslor, går under varje gång jag inser någon kille ljugit eller utnyttjat mig.
Nu har jag på senaste tiden börjat falla för den sämre typen av killar, kriminella och/eller pundare, badboys dom som man inte riktigt vet vart man har dom. Skötsamma svenssons går fetbort.

Känns inte som detta jagandet är till min fördel. Kan jag bli av med detta killsug på något sätt?

Låt en vän filtrera dina pojkvänskandidater, så kanske du kan ta och tillfredsställa ditt killsug på ett mer sunt sätt. Då blir det ju bättre och inte något du behöver sky.
Citera
2018-09-23, 15:44
Medlem
POTATISHACKANs avatar
Har du inte funderat på att inleda en bdsm-relation med en äldre man?
Citera
2018-09-23, 15:56
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POTATISHACKAN

Om hon vill ha en badboy så får hon väl köra på något sådant med en gift man...
Bättre än pundare i varje fall, med en "skötsam" Svensson.
Citera
2018-09-23, 16:07
Medlem
vetenskapsintoleras avatar
Vad är det en kille ger och inte vänner och familj?
Citera
2018-09-23, 16:16
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vetenskapsintolera
Vad är det en kille ger och inte vänner och familj?
Kuk, gissningsvis.

TS skaffa tinder så har du en ny kuk varje dag om du vill. Glöm inte kondom.
Känns mera sympatiskt än att ge folk förhoppningar och sen chatta med andra.
Eller är det jätteviktigt att du måste låtsas som att ni ska ha ett riktigt förhållande och att du ska låtsas för dig själv att du är kär?
Citera
2018-09-23, 16:25
Medlem
sitter du på dejtingsajter, så prova stäng ner dessa ett tag
Om det är dom som jagar dig..nonchalera deras sms
Citera
2018-09-23, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POTATISHACKAN

Check! Redan haft. Spännande i början bara.
Citera
2018-09-23, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Kuk, gissningsvis.

TS skaffa tinder så har du en ny kuk varje dag om du vill. Glöm inte kondom.
Känns mera sympatiskt än att ge folk förhoppningar och sen chatta med andra.
Eller är det jätteviktigt att du måste låtsas som att ni ska ha ett riktigt förhållande och att du ska låtsas för dig själv att du är kär?

Nee inte kuk, fått avsmak för sex.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in