• 2
  • 3
2018-09-23, 18:03
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hodde
Är väl lite poppis att förvara syra i nån tom liten plastflaska som haft mentol i sig, lite osäker på vad för produkt. För halsen kanske, halsdroppar? Tänk dig som en flaska cleareyes.
Jo men det betyder ju inte att LSD:n har mentol i sig. Vän av ordning gör ju så klart rent flaskan invändigt först.
Citera
2018-09-23, 18:10
Medlem
Hehe, sant, enda gången jag smakat smakade det mint ivf, vet inte om det var pga dålig rengöring, inte mitt. :-)

Theralenflaskor används också kom jag på.

Men personen som skrev det där kanske menade nåt annat.
Citera
2018-09-23, 18:12
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hodde
Hehe, sant, enda gången jag smakat smakade det mint ivf, vet inte om det var pga dålig rengöring, inte mitt. :-)

Theralenflaskor används också kom jag på.

Men personen som skrev det där kanske menade nåt annat.
Jag tror inte riktigt att personen som skrev det är någon direkt koll på något.
Citera
2018-09-24, 08:04
Medlem
Yeah flaskorna ser ut som cleareyes typ fast mer av nån typ av godis och även refreasher mentol har jag för mig.
Och med tanke på hur mycket mentol de dropparna smakade så var de garantart kvar mentolgodis i flaskorna.

Syran kan man iaf granterat knarka på i alla hål. Man blir tom trippad tillslut utav att få dropparna på huden.

Finns theralen liknande flaskor också jag haft en vän som köpt syra i nångång. Men det jag pratar om var väldigt vanligt för några år sedan, säkert fortfrande. Smarta små flaskor liksom..

Men du kör ju på mer big fat cool stuff, the man who knows it all..
Senast redigerad av Tolvfingrar 2018-09-24 kl. 08:15.
Citera
2018-09-27, 03:29
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvfingrar
Yeah flaskorna ser ut som cleareyes typ fast mer av nån typ av godis och även refreasher mentol har jag för mig.
Och med tanke på hur mycket mentol de dropparna smakade så var de garantart kvar mentolgodis i flaskorna.

Syran kan man iaf granterat knarka på i alla hål. Man blir tom trippad tillslut utav att få dropparna på huden.

Finns theralen liknande flaskor också jag haft en vän som köpt syra i nångång. Men det jag pratar om var väldigt vanligt för några år sedan, säkert fortfrande. Smarta små flaskor liksom..

Men du kör ju på mer big fat cool stuff, the man who knows it all..

Enda jag vet som har mentol i är näs och munspray och dom flaskorna går inte att återanvända.

Theralen flaskor är bruna, inte svarta. Syra i flaskor stora som theralenflaskor? Det blir bra många doser du.. säker på att du inte kollat för mycket på film?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in