Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-21, 23:09
  #1
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Ja, varför är så många kvinnor gnälliga och tjatiga...? Är gnäll och tjat kvinnans enda sätt att hävda sig här på jorden...? Eller har det nåt med hormoner att göra, och även mensen då förstås...?

Vilka är de psykologiska - eller biologiska - orsakerna till att kvinnor ständigt gnäller och tjatar på sina stackars män, och även på sina barn och ibland t.o.m. på fullständiga främlingar som de råkar stöta på nånstans...?! Kvinnan har verkligen ingen skam i kroppen, hon är en demonbesatt, giftig huggorm och ragata ända ut i fingerspetsarna... Fy fan!
Citera
2018-09-21, 23:13
  #2
Medlem
Idindunuffinzs avatar
Det enda sättet kvinnor hade kunnat hävda sig genom evolutionen är gnäll och manipulation. De är både dummare och svagare än män och måste därav använda vassa tungor och sexualitet för att få sin vilja igenom. Detta är ett vanligt tema genom historien.
Citera
2018-09-21, 23:14
  #3
Medlem
Cannibalizations avatar
Kvinnor har ett större behov utav den sociala gemenskapen än vad män har. Så att de försöker konversera en del är inte så konstigt.
Citera
2018-09-21, 23:15
  #4
Medlem
franges avatar
De vet att i en fysisk kamp skulle de mer eller mindre bli klyvna på mitten av en normal man (sojapojkar ej inräknade, dock) - och som man är dte ju som bekant inte accpeterat att ta till fysiskt våld mot kvinnor knappt ens om kvinnorna så angriper fysiskt - så än mindre att man får ge ett kvinnostycke en välförtjänt hurring när hon står och skriker och gapar som ett litet barn. Därför pressar de på så mycket de kan - och de vet mycket väl om att du som man inte får sätta stopp för det.

En form av bitchtest, med andra ord.
Citera
2018-09-21, 23:15
  #5
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idindunuffinz
Det enda sättet kvinnor hade kunnat hävda sig genom evolutionen är gnäll och manipulation. De är både dummare och svagare än män och måste därav använda vassa tungor och sexualitet för att få sin vilja igenom. Detta är ett vanligt tema genom historien.
Jo, det låter ju som en rimlig analys, kanske är det så...
Citera
2018-09-21, 23:17
  #6
Medlem
Denoms avatar
De tigger väl stryk som vanligt och då är det enklaste sättet att provocera fram situationer.
Citera
2018-09-21, 23:21
  #7
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
De tigger väl stryk som vanligt och då är det enklaste sättet att provocera fram situationer.
Vill de ha stryk...? För att få sina masochistiska behov tillfredställda då eller...?
Citera
2018-09-21, 23:22
  #8
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Vill de ha stryk...? För att få sina masochistiska behov tillfredställda då eller...?

Ja, det ligger i generna att de vill bli överbevisade med våld.
Citera
2018-09-21, 23:28
  #9
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Vill de ha stryk...? För att få sina masochistiska behov tillfredställda då eller...?

Ungefär. Jag har själv testat vid flertalet tillfällen under åren, med riktiga råfeminister (dock snygga, inga korthåriga Kakan Hermansson-fetton) och suttit och "diskuterat" (läs: de blev rabiata och skrek att jag var nazist) om min syn på feminism kontra deras - ett par timmar senare så slutade det med att jag knullade på dem - och de bokstavligt talat ville bli straffknullade, smiskade, fasthållna och förnedrade i sängen. Och ja, tvåan släpptes även den salte in i.
Alltså raka motsatsen vad de hävdar "till vardags", så kommer det där undergivna och viljan att bli förnedrad och betäckt hårt - fram i sovrummet när ingen annan ser. Det liksom undertryckta behovet - som överkompenseras rakt emot för "utanför sovrummet".

I de lugnaste vattnen lurar de kåtaste slynorna...
Citera
2018-09-21, 23:29
  #10
Avstängd
Krullet83s avatar
Kvinnor, förutom min nuvarande då! Är arga, moraliska feminister som hatar män!
Citera
2018-09-21, 23:30
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Ungefär. Jag har själv testat vid flertalet tillfällen under åren, med riktiga råfeminister (dock snygga, inga korthåriga Kakan Hermansson-fetton) och suttit och "diskuterat" (läs: de blev rabiata och skrek att jag var nazist) om min syn på feminism kontra deras - ett par timmar senare så slutade det med att jag knullade på dem - och de bokstavligt talat ville bli straffknullade, smiskade, fasthållna och förnedrade i sängen. Och ja, tvåan släpptes även den salte in i.
Alltså raka motsatsen vad de hävdar "till vardags", så kommer det där undergivna och viljan att bli förnedrad och betäckt hårt - fram i sovrummet när ingen annan ser. Det liksom undertryckta behovet - som överkompenseras rakt emot för "utanför sovrummet".

I de lugnaste vattnen lurar de kåtaste slynorna...

Vilket skitsnack. Det är bara en fantasi du har.
Citera
2018-09-21, 23:32
  #12
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Vilket skitsnack. Det är bara en fantasi du har.

Ptja. Du kan ju hoppas.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback