Citat:
De klarar inte av att mötas av fakta och logik, det blir härdsmälta i deras huvuden när man förklarar för dem att kvinnor faktiskt också bär ett ansvar för sina livsval. Allt ska vara männens fel och om man säger något annat så ska man tystas anser de!#intedinhora är någon sorts organisation som menar att sexköp per automatik innebär övergrepp. Häromdagen gick jag in på deras Instagram och ställde frågan: "om sexköp är övergrepp - är det då inte slaveri att anställa människor för vanliga jobb?". Jag var väldigt lugn och saklig och ville gärna just ha en sådan debatt, till skillnad från dem som svarade med personpåhopp. Jag blev blockad idag och verkar ha fått mina kommentarer raderade (?) för att motargument från deras sida saknades.
Jag såg nyligen att en sexarbetande tjej också hade lämnat en kritisk och högst saklig kommentar på deras Instagram. Denna kommentar gick strax efteråt inte att finna heller. Jag antar att hon blev blockad.
Varför är dessa moralister så rädda att ta debatten? Jag skulle gärna höra argument för att sexköp per automatik skulle vara övergrepp.
Jag såg nyligen att en sexarbetande tjej också hade lämnat en kritisk och högst saklig kommentar på deras Instagram. Denna kommentar gick strax efteråt inte att finna heller. Jag antar att hon blev blockad.
Varför är dessa moralister så rädda att ta debatten? Jag skulle gärna höra argument för att sexköp per automatik skulle vara övergrepp.
Citat:
Första meningen du skriver är spot on! Kvinnor vill ha alla fördelar med att vara en hårt arbetandes man utan att behöva ta något ansvar för sina handlingar eller jobba särskilt hårt. Jag hör aldrig feministerna beklaga sig över att det är orättvist att nästan alla som dör ute på krigsfältet både nu och i historien har varit män medan kvinnorna suttit hemma och myst med barnen.I vanlig ordning, ge kvinnor NOLL ansvar, mer eller mindre omyndigförklara dem, men de ska samtidigt ha samma rättigheter och privilegier.
Vill du höra om "ohyggligt illa"? Alla de tusentals män som dör varje år när de genomför sina riktiga jobb, istället för att ligga på rygg och låta torskar använda din kropp. Det är riktigt traumatiskt att sära på benen, men det är inget problem med att få lemmar bortsprängda i krig.
Vill du höra om "ohyggligt illa"? Alla de tusentals män som dör varje år när de genomför sina riktiga jobb, istället för att ligga på rygg och låta torskar använda din kropp. Det är riktigt traumatiskt att sära på benen, men det är inget problem med att få lemmar bortsprängda i krig.
Citat:
För att dessa vänsterextremister inte är intresserade av en debatt, de vill bara censurera och psykologiskt mörda personer som ifrågasätter dem. Om TS hade gjort inlägg i sitt eget namn och börjat påpeka att kvinnor får ta ansvar för sina egna handlingar hade han blivit uppmålad av samhället som en fruktansvärt person och blivit anklagad för det ena och det andra! Det är samma anledning till att du inte ser demonstrationer i offentligheten mot invandringen särskilt ofta trots att SD växer sig starkare för varje dag som går: det blir ett karriärmässigt och identitetsmässigt självmord att ifrågasätta det feminazisterna hävdar. Man skulle förlora jobb, vänner och hela sitt liv. Titta bara på hur våldsamma invandrarna blev när koranen brändes!
Instagram är inget debattforum. Det är inget unikt för #intedinhora att moderera kommentarer.
Du är uppenbarligen själv rädd för att ta debatten eftersom du för den i ett anonymt internetforum.
Varför tar inte du debatten öppet, sakligt och lugnt under eget namn? Allt som behövs är ju ett Instagramkonto.
Du är uppenbarligen själv rädd för att ta debatten eftersom du för den i ett anonymt internetforum.
Varför tar inte du debatten öppet, sakligt och lugnt under eget namn? Allt som behövs är ju ett Instagramkonto.