2006-02-12, 22:51
Medlem
jagvetdetduintes avatar
Det luktar ju så jävla illa och känns allmänt tacky med rökare idag, iaf bland folk i 20-årsåldern.
Citera
2006-02-13, 01:20
Medlem
Tror att de e en Sharon Stone effekt, hon va grym i Basic Instict. Tycker oxå att de e skitsexigt fast bara när de kan röka. De som feströker går fettbort. Hatar egentligen att hångla med brudar som röker men de e skitsexigt att betrakta.
Citera
2006-02-13, 01:22
Medlem
_R_s avatar
Skeeter Kerkove gillar det, kolla in hans filmer...
Citera
2006-02-13, 02:16
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Sexigt vet jag väl ändå inte.

Men ok, lite sensuellt är det väl med läpparna..
Citera
2006-02-13, 04:07
Medlem
scoremaxs avatar
Visst, det kan väl se sexigt ut på avstånd när en tjej röker..men det går över när man kommer närmare då:

1. dom luktar dåligt ur sin söta mun.

2. samma smak bryter igenom samtliga slemhinnor. du kan alltså känna smaken när du ägnar dig åt cunnilingus t,om... Inte gott.

3. man inser att personen är helt rudis, som betalar dyra pengar för att förgifta sig och lukta/smaka fan..och dumhet är osexigt.
Citera
2006-02-13, 10:31
Medlem
attackks avatar
Det fanns en tid då rökning var snyggt och sexigt. Då pratar jag om 1940-60, du vet, Ingrid Bergman... Hitchcockfilmerna och många andra. Det var en bra period. Idag är det nästan bara korkade och billiga tjejer som röker. Eller det verkar så iaf. Inte alls lika sexigt längre.
Citera
2006-02-13, 11:10
Medlem
jagvetdetduintes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av attackk
Det fanns en tid då rökning var snyggt och sexigt. Då pratar jag om 1940-60, du vet, Ingrid Bergman... Hitchcockfilmerna och många andra. Det var en bra period. Idag är det nästan bara korkade och billiga tjejer som röker. Eller det verkar så iaf. Inte alls lika sexigt längre.

Det verkar inte bara vara så, det är i stor utsträckning väldigt sant. Jag gick själv på en väl ansedd gymnaiseskola för inte så länge sedan, och där var det knappt någon kille eller tjej som var rökare(om man inte räknar feströkning som är ett rätt sjukt påfund BTW).
Citera
2006-02-13, 11:13
Medlem
J.Ns avatar
Vid vissa tillfällen ja, bara synd att det smakar skit efteråt
Citera
2006-02-13, 11:47
Medlem
Jag tycker att rökning kan vara sexigt när tjejer gör det. Man måste väl för bövelen kunna hålla isär sunkiga sönderrökta kärringar som klipper ett paket röd prince varje dag från hotties som bara feströker och därmed visar att dom inte är så jävla duktiga. Vem gillar brudar som tänker på vad de äter hela tiden (=nästan anorektiska), som bara dricker winecoolers i små mängder och som är antidroger och antirökare? Inte fan jag i alla fall. Det gäller att inte bli slav under dygderna. Jag röker ibland bara för att det är min rätt att göra vad fan jag vill och för att folk kollar så argt på mig. "Rök inte vid ingången" pfffft!
Citera
2006-02-13, 13:42
Medlem
skumrasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilsatan666
Jag tycker att rökning kan vara sexigt när tjejer gör det. Man måste väl för bövelen kunna hålla isär sunkiga sönderrökta kärringar som klipper ett paket röd prince varje dag från hotties som bara feströker och därmed visar att dom inte är så jävla duktiga. Vem gillar brudar som tänker på vad de äter hela tiden (=nästan anorektiska), som bara dricker winecoolers i små mängder och som är antidroger och antirökare? Inte fan jag i alla fall. Det gäller att inte bli slav under dygderna. Jag röker ibland bara för att det är min rätt att göra vad fan jag vill och för att folk kollar så argt på mig. "Rök inte vid ingången" pfffft!

Helt rätt. Jag gillar hårda rockn'roll brudar som dricker whisky och tar en cigg ibland. Lattebrudar med vattenflaska som ständig följeslagare är urtrist, klarar inte av folk som är som är så rädda om sig.

Sverige gick åt helvete när de förbjöd rökning på tåget. Inte för att jag någonsin suttit i en rökkupé, men ändå. Jag vill kunna göra det.
Citera
2006-02-13, 13:54
Medlem
jagvetdetduintes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skumrask
Helt rätt. Jag gillar hårda rockn'roll brudar som dricker whisky och tar en cigg ibland. Lattebrudar med vattenflaska som ständig följeslagare är urtrist, klarar inte av folk som är som är så rädda om sig.

Sverige gick åt helvete när de förbjöd rökning på tåget. Inte för att jag någonsin suttit i en rökkupé, men ändå. Jag vill kunna göra det.

Jag har suttit en halvtimme i en tysk rökkupe och det var fullständigt vidrigt!! Allt var inpyrt och folk kom dit från andra delar av tåget för att bolma vilket gjorde att det alltid var et tlager rök. Som att sitta fast i en oventilerad biltunnel typ....
Citera
2006-02-13, 14:24
Medlem
arlaharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillbert
På en konstnärlig svartvit bild - ja.
I verkligheten - nej.

Så sant.
Det är en sak när man på en fest glider förbi en puma med en cigarill/cigarettmunstycke mellan fingrarna och tjock vit rök som sakta väller ut mellan lätt särade, fylliga läppar.

Men i verkligheten lämnar smaken, lukten och kringliggande konsekvenser (som idiotiskt huttrande i rökrutan) väldigt mycket mer att önska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in