• 3
  • 4
2006-03-01, 11:33
Jo, jag numera brukar jag bli ganska rejält berusad när jag är ute. Finns många orsaker till detta.

* Brukar bli för mycket redan på förfesten.
* Jag dricker t.ex en öl väldigt fort.
* Jag tar dagligen medicin av Rohypnol-typ.
* Jag har haft lite problem med alkohol tidigare, och efter några månader på Antabus, så är jag inte lika tollerant mot alkohol längre.

Nu har jag börjat med att lämna mitt kreditkort hemma istället, o bestämt att jag tar med t.ex 400 kr i kontanter. Har ju hänt att man dagen efter att man loggar in på sitt bankkonto o undrar var 1 500 kr har tagit vägen... ! Brukar vara väldigt glad i att bjuda damer på drinkar o så när jag fått en del i mig.
2006-03-01, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Jo, jag numera brukar jag bli ganska rejält berusad när jag är ute. Finns många orsaker till detta.

* Brukar bli för mycket redan på förfesten.
* Jag dricker t.ex en öl väldigt fort.
* Jag tar dagligen medicin av Rohypnol-typ.
* Jag har haft lite problem med alkohol tidigare, och efter några månader på Antabus, så är jag inte lika tollerant mot alkohol längre.

Nu har jag börjat med att lämna mitt kreditkort hemma istället, o bestämt att jag tar med t.ex 400 kr i kontanter. Har ju hänt att man dagen efter att man loggar in på sitt bankkonto o undrar var 1 500 kr har tagit vägen... ! Brukar vara väldigt glad i att bjuda damer på drinkar o så när jag fått en del i mig.

Känner igen mig, speciellt det där med att man tror att man är miljonär när man är ute..
2025-08-05, 22:13
Moderator
Allaballawallas avatar
Då vi gått från att diskutera fylla i detta forum och klarar oss utmärkt utan nekrobumpning låser jag tråden och hänvisar till Regler för alkoholforumet:

Citat:
Trådar om alkoholism, baksmälla och andra hälsorelaterade tillstånd skall postas i Medicin & Hälsa.

Trådar om trams, fylla och andra ovidkommande saker postas i annat lämpligt forum men INTE i alkohol.

Här diskuterar vi alkoholdrycker, alkoholkultur och därtill hörande spörsmål.

Trådar som avviker från detta kommer att låsas/Mod

Tråd låst.

/Mod
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här