Citat:
Ursprungligen postat av
Sugminstorasalta
Jo, men det stod ju att det skulle vara så under betaperioden, och den tycker man ju borde vara över vid det här laget.
Nu hör väl det här mer hemma här
(FB) Ny funktion på Flashback: Notifikationer
men som koppling hit må det vara hänt. Önskas fortsatt diskussion vill jag dock ta den i ovan länkad tråd.
Betaperiod beror ju på testresultatet. Det har som sagt sagts att det är en betaversion och den kanske inte fallit ut till full belåtenhet. Problem kanske uppmärksammats och fortfarande finnas, tid till att fortsätta projektet kanske saknats då energi lagts på annat viktigare.
Det har också sagts att just notifikationer på citerade inlägg enbart är det första steget och att mer ska komma. Återstår att se vad det är fullt ut. Så länge som funktionen inte är komplett är den fortfarande i ett betastadie som jag ser det.
Sedan kan det ju mycket väl vara så att det aldrig blir någon frisläppande för kreti och pleti, vilket vore helt OK för mig. Jag anser att alla features här gärna får dras över en kam och falla under begreppet Laidbackstatus.
Alla har ansvar för sina egna inlägg, och det är här som det verkligen handlar om den här tråden, och alla curlingfunktioner ska uppfattas och uppskattas därefter. Kan man inte hålla reda på var och vad man skrivit ska man inte be om eller kräva funktioner som gör jobbet åt en. Finns de, fine, men var då bara tacksam.