2018-09-12, 20:34
Medlem
hej, för ett par månader (i mars) sen fick jag reda på att min bästa kompis hade känslor för mig. vi träffade och hånglade. jag antar jag blev kär direkt medans hon mer tvekade och inget mer hände. i april när jag var i london blev båda flörtiga o skrev flörtiga sms. när jag kom hem träffades vi o hånglade men denna gången var det mer känslosamt. hon sa att hon inte visste vad hon kände för mig och båda grät och det kändes som vår undergång. sedan en vecka senare sov vi över, jag la mig vid henne o saker hände. well båda förlorade oskulden vi höll på hela tiden och det var fantastiskt. tills allting tog slut och det blev bara skit av allt. för 2 veckor sen sov vi över igen. då började vi kramas och det slutade med att vi låg och sen blev vi ihop. vi båda pluggar på 2 olika ställen och hon slutar sent vilket gör att vi inte kan träffas så ofta. så därför har en konversationer på sms exakt hela tiden. jag mår psykiskt dåligt, därför blir jag inte tillräckligt upphetsad och kan inte alltid ligga med henne, jag tänker för mycket. men när det väl funkar är det fantastiskt. dock känns det som hon inte alls uppskattar mig. när jag skriver gulliga sms på vardagarna är det som hon inte bryr sig utan bara skrattar bort det typ. när hon är med andra kan hon dissa mina sms i timmar, även fast jag vet att hon använder mobilen. hon ljuger för mig konstant, säger att hon måste plugga men så gör hon inte det. pratar om massa andra killar. och beter sig rent allmänt dumt. är det jag som är dum eller tvärtom? jag vet inte vad jag ska göra, känns som jag blir frusterar och mina känslor börjar försvinna. borde jag göra slut?
Citera
2018-09-12, 20:35
Medlem
franges avatar
Hur gamla är ni båda?
Citera
2018-09-12, 20:40
Medlem
Gissar på max 20år
Citera
2018-09-12, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caMeZat
Gissar på max 20år

ne låter som att dom är fjorton år eller något sådant :S
Citera
2018-09-12, 21:06
Medlem
hmmm, låt dom lära sig på egen hand, så skrattar dom åt det här om några år xD
Citera
2018-09-12, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wilmahaa
hej, för ett par månader (i mars) sen fick jag reda på att min bästa kompis hade känslor för mig. vi träffade och hånglade. jag antar jag blev kär direkt medans hon mer tvekade och inget mer hände. i april när jag var i london blev båda flörtiga o skrev flörtiga sms. när jag kom hem träffades vi o hånglade men denna gången var det mer känslosamt. hon sa att hon inte visste vad hon kände för mig och båda grät och det kändes som vår undergång. sedan en vecka senare sov vi över, jag la mig vid henne o saker hände. well båda förlorade oskulden vi höll på hela tiden och det var fantastiskt. tills allting tog slut och det blev bara skit av allt. för 2 veckor sen sov vi över igen. då började vi kramas och det slutade med att vi låg och sen blev vi ihop. vi båda pluggar på 2 olika ställen och hon slutar sent vilket gör att vi inte kan träffas så ofta. så därför har en konversationer på sms exakt hela tiden. jag mår psykiskt dåligt, därför blir jag inte tillräckligt upphetsad och kan inte alltid ligga med henne, jag tänker för mycket. men när det väl funkar är det fantastiskt. dock känns det som hon inte alls uppskattar mig. när jag skriver gulliga sms på vardagarna är det som hon inte bryr sig utan bara skrattar bort det typ. när hon är med andra kan hon dissa mina sms i timmar, även fast jag vet att hon använder mobilen. hon ljuger för mig konstant, säger att hon måste plugga men så gör hon inte det. pratar om massa andra killar. och beter sig rent allmänt dumt. är det jag som är dum eller tvärtom? jag vet inte vad jag ska göra, känns som jag blir frusterar och mina känslor börjar försvinna. borde jag göra slut?

Den tjejen duger nog tyvärr bara till att ligga med, lägg inga större känslor på den tjejen då hon beter sig sjukt omoget
Citera
2018-09-12, 22:18
Medlem
jag tror du har svårt att knulla hnne nu för du har mer känslor än hon har,

du vet inte var du har henne ochb det får dig att känna dig osäker,

skit i henne ett tag, ligg med några nya tjejjer
Citera
2018-09-12, 22:23
Medlem
Jinxess avatar
Vem förutom 14-åringar "hånglar" med någon? Distansförhållande kan man ha med någon man är säker på, fan inte en som verkar vara en velig och osäker tönt. Lägg ned det där och hitta någon annan omedelbart. Du är för ung för att slösa din tid på människor som inte sätter dig före allt annat.
Citera
2018-09-12, 22:25
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av looknerd
ne låter som att dom är fjorton år eller något sådant :S

Nä. I högstadiet vet de allra flesta eleverna att versal följer efter punkt. Och har fattat grejen med styckeindelning. Språklig nivå: 8-10 år. Innehållsmässigt: relativt god mellanstadieklass. Total bedömning: killen är 12-13 vårar och livet suger.

Avd. Bullen kom tillbaka, allt är förlåtet.
Citera
2018-09-12, 22:45
Medlem
Vad fjantigt ni svarar. När man är vuxen är man slut och de unga ska skrattas bort. Vad är det för ålder som är korrekt på forumet?

Låt känslorna dö ut eller varna henne genom att meddela att du inte uppskattar hennes uppträdande och är på väg att tröttna. Oavsett ålder inser inte människor i dagens samhälle att det är naturligt att känslor dör av ointresserat bemötande eftersom vi är ämnade att bonda till en partner som kan innebära överlevnad och genuina band. Människor tror att andra är desperatare än att de hellre mår bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in