• 2
  • 3
2018-09-14, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.preflix
spelar under allsvenskan försöker komma upp ditt

Så länge som du inte kan jobba heltid med fotboll så får du finna dig i att du får jobba på sidan om jobbet.

Och ja det är relativt vanligt att spelare till och med upp på landslagsnivå har ett vanligt jobb på sidan av sitt intresse.
Citera
2018-09-14, 12:11
Medlem
Mr.preflixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honzaschmonza
Alla tre punkterna hjälper din ekonomiska situation. Det var väl det du efterfrågade?

Jag har flera kollegor på jobbet som håller på med professionell sport och jobbar extra vid sidan av därför sportandet i sig inte betalar tillräckligt eller kanske varierar med säsong.

Gymma billigare, lär dig laga mer med mindre ingredienser och framförallt öka dina inkomster. Eftersom gym och mat verkar vara de enda utgifterna så börja där.
tack för tipset jag har redan kontaktat en arbetsgivare ska börja jobba på måndag
Citera
2018-09-14, 21:17
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
spelar under allsvenskan försöker komma upp ditt
Precis.

Börja gör något mer produktivt i livet så slipper du svälta halva månaden.
Inte svårare än så.
Citera
2018-09-14, 21:45
Medlem
Citat:
Hej jag är en student som får 1500kr varje månad jag bor i en 1a och gymmar riktigt mycket 700kr gå till gym kortet sen så kostar maten riktigt mycket jag klarar mig inte jag brukar vara utan mat i 1-2 dagar innan månads pengen kommer undrar bara vad jag ska göra hjälp!

Det är inga problem. Jobba lite bara så får du ju pengar, eller så köper du mindre onödiga saker. Gymkort tex.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in