2018-09-10, 17:54
Medlem
Garnityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolatorsken97
nederlag? Att öka med 5% från föregående val är inget nederlag. Att befästa sin position som tredje största parti i Sverige trots att man för några år sedan inte ens var med i riksdagen är inget nederlag. Att få nästan 20% trots medias konstanta smutskastning är inget nederlag. Att få över 85% i Skåne där folk har fått uppleva er mångkultur på första plats är inget nederlag.

Men fortsätt du skrika efter ryska valtroll medan SD stiger ytterligare nästa val.
85% ja just det, så kan man ju alltid räkna om man vill...
Citera
2018-09-10, 17:58
Medlem
False flag.

Val.se kraschade hade inget med fusket att göra.
Fusket skedde när sossarna räknade alla röster. Antagligen?
28%
Citera
2018-09-10, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garnityr
SD har 23% i de första distrikten, bl.a., Hultsfred. Du kan se samma fenomen live nu på val.se.
Både TV4 och SVT får sin data direkt från Valmyndighetens API och att deras webbinterface kraschade har inget med räkningen att göra. Förstår att ni Sverigevänner skäms som hundar efter ett så stort nederlag, men ni gör bara bort er genom att inte kunna ta smällen och blicka framåt för att dra lärdomar om hur framtida framgångar ska se ut.

För det är väl inget ryskt troll som har registrerat sig i augusti 2018 och sprider konspirationsteorier om valfusk eller?
Att ett missnöjesparti som man ändå får se SD som, ökar i flera val i rad är ändå unikt i Svensk politik, vanligtvis brukar denna typ av partier sjunka ihop och försvinna efter en eller ett par mandat perioder.
Citera
2018-09-10, 18:26
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garnityr
SD har 23% i de första distrikten, bl.a., Hultsfred. Du kan se samma fenomen live nu på val.se.
Både TV4 och SVT får sin data direkt från Valmyndighetens API och att deras webbinterface kraschade har inget med räkningen att göra. Förstår att ni Sverigevänner skäms som hundar efter ett så stort nederlag, men ni gör bara bort er genom att inte kunna ta smällen och blicka framåt för att dra lärdomar om hur framtida framgångar ska se ut.

För det är väl inget ryskt troll som har registrerat sig i augusti 2018 och sprider konspirationsteorier om valfusk eller?

Ja precis. Förstår inte hur folk kan vara så jävla dumma i huvudet att dom inte förstår detta. Tror dom valet är avgjort när 3-4 distrikt räknats också? Logiskt tänkande måste saknas fullständigt. Väntar bara på att någon ska komma med att både pappa, mamma och jag röstade på samma parti, så då är det fusk att inte det partiet fick 100%. Riggat!!
Citera
2018-09-10, 19:22
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nereid
Vet inte om fler märkte det men för mig var det knappast en tillfällighet. SD klättrade till 23% och var på väg upp när val.se crashade. Efter det började SD falla nedåt men SVT fortsätta rapportera trots att sidan var nere. Någon som kan förklara hur detta gick till?

Svt hämtade data i realtid från valmyndigheten via ett API. Att hemsidan låg nere har inget med datahämtningen att göra.
Citera
2018-09-10, 19:47
Medlem
Foliehjälm på! I min hemmabyggda bunker klädd i folie... Uppenbart valfusk. Beväpna er!
Citera
2018-09-10, 19:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Svt hämtade data i realtid från valmyndigheten via ett API. Att hemsidan låg nere har inget med datahämtningen att göra.

Ledningen går till en låda av cederträ inne på valmyndigheten och inne i den sitter en liten jude med skägg och hatt och kindlockar som ser ut som ett mellanting mellan Pagrotsky och Sarnecki. Han kallas för Fredman och jobbade tidigare i korrektursbåset på DN.

De dumma valarbetarna räknar och räknar och skickar från hela landet sina siffror med telefax till denna lilla låda. Där sköter Fredman all "sammanställning" och kablar sedan vidare siffrorna ut till media.

Som ni kanske begriper är det Fredmans förtjänst att det är så jämnt i valen numera och att det absolut inte går att åstadkomma någon slags regering överhuvudtaget och kaoset bara tilltar.

/Johan
Citera
2018-09-10, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Haha ja, det är jävligt underhållande läsning. I fantasivärlden nu så ökar SD mer och mer pga fusk. 40% skulle dom ha om allt gick rätt till sågs jag spridas nu. Och dom tror det på riktigt!
Ja bara EU och invandringen borde ju ge 30-40%. Bedrövligt att vi fortsätter blunda men är väl lite skitsamma också. Vi kommer aldrig att kasta in invandrare i detta landet igen då vi vet att det är ohållbart. Kan man ha det på minimal nivå några mandatperioder så finns ju möjligheten för att vi kan öppna upp landet igen på sikt. 20 år är nog för kort tid att ha det på mininivå men det vore en bra start. Kan man slakta arbetsförmedlingen och låta cancerpatienterna få ersättning under tiden dom behandlas så blir det nog bra så småningom. Då har ju SD ändå bidragit mycket oavsett hur få som rösta på dom.,
Citera
2018-09-10, 20:12
Medlem
onelostsouls avatar
Jimmie Åkesson har dragit man ur huse på alla sina offentliga tal i år. Så jag har svårt att tro på slutresultatet av valet.
Citera
2018-09-10, 20:23
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nereid
Vet inte om fler märkte det men för mig var det knappast en tillfällighet. SD klättrade till 23% och var på väg upp när val.se crashade. Efter det började SD falla nedåt men SVT fortsätta rapportera trots att sidan var nere. Någon som kan förklara hur detta gick till?

Valmyndighetens datorer låg aldrig nere, enbart den "publika servern" mot det öppna internet kraschade. SVT samt möjligen TV4 har andra vägar än www.val.se.

Har en hel del att göra med Rikets säkerhet.
Tangerar den utmärkta TV-serien "Hemliga svenska rum", de hade snokat upp en film som skulle visas när ryssen atombombar Sverige.. Hittar inte programmet just nu, men här är det mesta ur "Hemliga svenska rum":https://www.youtube.com/results?search_query=hemliga+svenska+rum%2Bdet+sis ta

Under kalla kriget fanns det planer på att kunna (för motverka quislingkupp av ryssen/ha riket i styrbart skick) att kunna ha riksdagsval under brinnande krig på svensk mark. Många år sedan nu jag grävde ner mig i dokumenten, men för att återkoppla till frågan i tråden: Givetvis så finns det redundans i systemen, att val.se dyker, betyder inte att valmyndighetens datorer är "trasiga"..

Riksdagsvalen under ett brinnande krig, antar jag är "till för" att kunna förändra grundlagen "lagligt".. Men nu är det jag som kanske ska ta av mig min eventuella "foliehatt"..
Citera
Medlem
Hur kan folk vara så naiva att de tror att Sossar plus kommunister (Vpk) och vänsterextremister (MP) skulle arrangera ett rättvist val för sina konkurrenter?

Fullständigt patetiskt. Sossarna har tillsatt folk överallt som går deras vägnar. Deep state. Svenska val med sina papperslappar är super lätta manipulera för de som vill. Krävs bara lite organisering och Vpk sköter mer än gärna sådant.

Sen har du sossen Dan Eliasson på MSB som kan och har alla möjligheter påverka val.

Det var beslutat sedan länge SD aldrig skulle få komma nära den egentliga makten i Stockholm. Sverige styrs av globalister via Bilderberga möten och hemliga nätverk. Tro inget annat.

Du som vanlig röstare har noll säga till om. Bättre engagera dig utomparlamentariskt. Som Nordisk ungdom exempel. Då kan du påverka något!
Citera
Medlem
different_trips avatar
Det enda man kan säga är att det är katastrof att vi fortfarande röstar via VALSEDLAR när valet är som laddat som det är.

Med tanke på hur vrickade kommentarsfälten är, tex "vadsomhelstmenaldrigSD" så ser jag snarare det är väldigt sannolikt att några väljer att fuska. Givetvis inget systematiskt men dessa anti-demokrater anser att vilka metoder som helst är OK så länge det inte gynnar SD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in