2018-09-07, 23:01
Medlem
Sassafras21s avatar
Ja, som det står i rubriken.

Vilka slags personlighetsdrag kännetecknas av dessa ledare, säg Barack Obama, hans fru Michelle Obama, eller USAs president Trump? Vad har de gemensamt eller vad gör att de lyckas i samhället. Om man analyserar dem?
Citera
2018-09-07, 23:10
Medlem
Psychedelicbirds avatar
Karisma är en bra början. Övertygande och verbal ger trovärdighet. Frågade du James Brown var en bra frisyr A och O, men där faller ju Trump bort förvisso (även Obama), kanske räcker det med att ha en unik och minnesvärd frisyr?
Citera
2018-09-07, 23:12
Medlem
Vision.

Det måste vara den viktigaste egenskapen, allt annat är bara påklädnad. Vilka karaktärsdrag innefattar det då? Kanske att man kan tänka självständigt, fatta egna beslut och kunna planera inför framtiden och se nya möjligheter, intelligens helt enkelt.
Senast redigerad av har 2018-09-07 kl. 23:16.
Citera
2018-09-08, 00:08
Medlem
Sassafras21s avatar
Intressant, tackar för svaren.

Citat:
Ursprungligen postat av har
Vision.

Det måste vara den viktigaste egenskapen, allt annat är bara påklädnad. Vilka karaktärsdrag innefattar det då? Kanske att man kan tänka självständigt, fatta egna beslut och kunna planera inför framtiden och se nya möjligheter, intelligens helt enkelt.

Själv är jag duktig på att planera framtiden, utav de sakerna du listade upp där. Min psykolog kom fram till att jag är logiskt tänkt och lite analytiskt.

Men hur? Kan man? Bli bekvämare med - att fatta egna beslut, alt. tänka mer självständigt, eller öva upp så man tänker mer logiskt?
Citera
2018-09-12, 23:58
Medlem
Sassafras21s avatar
Bump
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in