2018-09-07, 19:53
Medlem
Har ett förhållande som varat i 11 år och varit gift med i 3 år
3 underbara barn!

Vet att små barnstolen är grymt svår.

I slutet av 2017 började jag prata med en kompis som hade barn och sambo ( då visste jag inte att hen ville separera)

I början av 2018 blev våran kontakt mer och mer intim och i feb/mars blev den riktigt. Vi har varit till och från sen dess pga av mig!

Jag älskar min partner! Men vet inte om det beror på att vi har barn ihop för jag saknar min ”kompis” varje jäkla dag.

Sen är oron för att min partner kommer ha det tufft då jag tjänar bättre!

Tror visserligen jag har spräng och eldat upp varenda bro med min kompis!

Någon med erfarenhet? Vad gör man?
Citera
2018-09-07, 20:00
Medlem
Det ekonomiska är väl en bagis att lösa om man vill, det är väl bara att ställa upp; speciellt som du orsakat eländet.
Citera
2018-09-07, 20:01
Medlem
franges avatar
Så - du har varit otrogen och nu undrar du om du skall kasta elva års förhållande, äktenskap och tre barn på soptippen eftersom du inte kan hålla fittan i styr och suktar efter andra kukar - har vi sammanfattat det hela korrekt?
Citera
2018-09-07, 20:05
Medlem
GormDenGamles avatar
Gräset är inte grönare på andra sidan. Ta ansvar!
Citera
2018-09-07, 20:07
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Så - du har varit otrogen och nu undrar du om du skall kasta elva års förhållande, äktenskap och tre barn på soptippen eftersom du inte kan hålla fittan i styr och suktar efter andra kukar - har vi sammanfattat det hela korrekt?
Fittan i styr? Jag gissar på kuken i styr
Citera
2018-09-07, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Gräset är inte grönare på andra sidan. Ta ansvar!

Tråkiga är att ni tror att jag var otrogen, lämnade detta för få en tolkning på hela saken! Vi hade bestämt oss för att separera då det var min partner som vart otrogen!

Men vi bestämde oss för att kämpa! Men vet jag inte om orken finns kvar?
Citera
2018-09-07, 20:10
Medlem
Jaha, efter äktenskapet blev det tråkigare?

Jag äcklas av människor som kallar dem de ligger med för kompis. Vidriga, gränslösa människor utan ansvar för vad relationer är. Det är din älskare/älskarinna, idiot.
Citera
2018-09-07, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frange

Korrekt
Citera
2018-09-07, 20:34
Medlem
Bassplays avatar
Om du bestämmer dig för att lämna din partner, gör inte samma sak med barnen.
Citera
2018-09-07, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Om du bestämmer dig för att lämna din partner, gör inte samma sak med barnen.

Barnen är det man aldrig lämnar. Älskar dom över allt. Samtidigt har vi bättre relation sen jag tog upp allvaret med att vi måste vara en enad front
Citera
2018-09-07, 21:27
Medlem
Ibland är faktiskt gräset grönare på andra sidan. När man har barn tillsammans är det jätteviktigt att man kommer överens och kan samarbeta för deras bästa. Jag tror på att alltid följa sitt hjärta, man vet oftast innerst inne om det är värt att kämpa eller om det är bättre att gå skilda vägar och förbli vänner.
Citera
2018-09-07, 21:29
Medlem
blobben!!!s avatar
Att du ens behöver fråga om råd i r&s.. finniga småpojkar och överviktiga feminister lär inte komma med många goda råd.

Barnen är inte lyckliga om inte föräldrarna är det, men frågan är om du ens vet vad som gör dig lycklig. Du låter osäker på dig själv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in