2018-09-06, 16:20
Medlem
Jag åkte till en studentstad i Norge med stor befolkning. Det chockade mig hur attraktiva/snygga tjejerna var där. Det går inte att jämföra med Sverige. Även om svenska befolkningen är attraktiva också så är norska befolkningen attraktivare.

Har det att göra med att studentstäder lockar snygga/attraktiva människor oavsett land? Är jag ensam med att tycka detta om Norge kontra Sveriges tjejer?

Så jag fattar inte detta med att norskar ser oss svenskar som attraktivare/snyggare? Har mer att göra med vilken befolkning som bor i staden?
Citera
2018-09-06, 16:38
Medlem
Wayaheads avatar
Håller med dig, norskorna är betydligt mer feminina och attraktiva genom sitt helt igenom naturliga sätt att vara. Svenskorna har gått ner sig genom att bete sig som skräniga skator och flamsiga plattityder.
10 - 0 till norska härliga kvinnor!
Citera
2018-09-06, 16:39
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Jag har samma erfarenhet. Dessutom låter det så gulligt när tjejer pratar norska.
För killar, not that much, norska är ett utpräglat tjejspråk.

Ungefär som att vara rödhårig.
Senast redigerad av Enoch.Thulin 2018-09-06 kl. 16:41.
Citera
2018-09-06, 16:47
Medlem
pampussas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag har samma erfarenhet. Dessutom låter det så gulligt när tjejer pratar norska.
För killar, not that much, norska är ett utpräglat tjejspråk.

Ungefär som att vara rödhårig.

Enig i at Oslodialekten og området rundt har et feminint uttrykk. Jeg er halvt norsk og halvt dansk, og et par danske venner trodde at menn som snakker Oslodialekt var homoer .
Citera
2018-09-06, 16:53
Medlem
tuggishs avatar
Det är något med deras ras. Sjukt många 10-poängare överallt där. Hade 3 utbytesstudenter från norge i min klass där jag pluggade. alla 10r. Svenskor är bara vanliga dödliga i jämförelse.
Citera
2018-09-06, 16:59
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExpressK
Jag åkte till en studentstad i Norge med stor befolkning. Det chockade mig hur attraktiva/snygga tjejerna var där. Det går inte att jämföra med Sverige. Även om svenska befolkningen är attraktiva också så är norska befolkningen attraktivare.

Har det att göra med att studentstäder lockar snygga/attraktiva människor oavsett land? Är jag ensam med att tycka detta om Norge kontra Sveriges tjejer?

Så jag fattar inte detta med att norskar ser oss svenskar som attraktivare/snyggare? Har mer att göra med vilken befolkning som bor i staden?

De är klart snyggare och ser friskare ut än de Svenska lönnfeta/feta. Antar att kulturen att ta sig ut i naturen spelar in en hel del. Många "går på tur" helger och lediga dagar, så även ungdomar. Dessutom använder de betydligt mindre smink och hamburgerkulturen har inte lika hårt grepp om norrmännen som Svenskarna.

Många har med sig sitt nistepakke till jobbet (hemgjorda mackor) och går inte ut på lunch och vräker i sig Hamburgare, kebab och pizzor) Så kombinationen av bättre mat och mera friluftsliv är nog deras hemlighet att hålla sig fina och hälsosamma.
Citera
2018-09-06, 17:33
Medlem
dwgs avatar
Dom är exotiska
Citera
2018-09-06, 17:36
Medlem
Norska tjejer är är 10or.
Svenska tjejer är 7-9.
Citera
2018-09-06, 17:38
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Som att vara från Niger och säga att tjejerna från Mali är snyggare.
Citera
2018-09-06, 17:46
Medlem
ascHacks avatar
Lägstanivån i Norge är dock betydligt lägre, men i övrigt är jag enig. De små liven går där i sina lusekoftor och myser framför brasan efter tur.
Citera
2018-09-06, 17:48
Medlem
Liknande utseende, men norskorna känns ofta mer sympatiska och mindre förstörda mentalt än svenska tjejer.
Citera
2018-09-06, 17:52
Medlem
De tog trälar från västeuropa, vi från östeuropa under vikingatiden. Undrar om detta gett avtryck i arvsmassan som kan ge förklaring till eventuellt skiftande kvalite på utseendet?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in