Citat:
Ursprungligen postat av
Flashsmash
Där säger han mest hur det är. Åk till Kista centrum, vilken dag som helst klockan 19:45, och kolla om du inte tror mig.
Jag bor i nära anslutning till ett avsevärt värre område. Antisemitism är ett totalt icke-problem eftersom det inte finns några judar här att trakassera. Antisvenskhet, antivithet och vanligt blattestök och brott som drabbar svenskar är däremot enorma problem.
Det är inte judar i Sverige som betalar blatteskatten. Judar har nämligen råd att undvika blattar. Det har inte alla svenskar.
Svenskar har gissningsvis utsatts för tiotusentals gånger mer våld och förnedring av invandrare än vad judar har. Därför blir jag upprörd när det är tiotusentals spaltmeter mer text för att försvara judar än svenskar från blattevåld. Judar har makt och kapacitet att slippa blattevåldet. Det har inte Kevin i Rosengård.
Det är svenskar som behöver skydd i Sverige, inte judar. Därför är det mycket obehagligt med politiker som lägger enormt mycket krut på att skydda och hjälpa judar som har kontakter, välstånd och en flyktväg till Israel och inget alls på att skydda värnlösa svenskar som r fast i mångkulturen.
Vem tror du behöver mest skydd och stöd, den enda blonda tjejen i Rosengård eller Peter Wolodarskis dotter?