• 2
  • 3
2018-09-04, 12:07
Medlem
Knastrass avatar
Jag kikade lite snabbt på infon på rfid chip och de fungerar ju så att chippet har ett serienummer som är det enda den kommunicerar. Sen om du t.ex. vill använda ditt chip som passerkort så läggs ditt serienummer in i passersystemet. Det finns alltså ingen teknisk möjlighet att ha koll på ditt drogmissbruk eller vart du befinner dig etc med ett sådant chip.

Jag tror inte att du kommer kunna övertyga så många här om att du inte inbillar dig tyvärr. Om du har ett chip inplanterat så verkar de vara väldigt lätta att ta ut. Var försiktig bara så att du inte pillar ut något som behövs!
Citera
2018-09-04, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knastras
Jag kikade lite snabbt på infon på rfid chip och de fungerar ju så att chippet har ett serienummer som är det enda den kommunicerar. Sen om du t.ex. vill använda ditt chip som passerkort så läggs ditt serienummer in i passersystemet. Det finns alltså ingen teknisk möjlighet att ha koll på ditt drogmissbruk eller vart du befinner dig etc med ett sådant chip.

Jag tror inte att du kommer kunna övertyga så många här om att du inte inbillar dig tyvärr. Om du har ett chip inplanterat så verkar de vara väldigt lätta att ta ut. Var försiktig bara så att du inte pillar ut något som behövs!
jag läste någon stans att dom kan spåra med gps och master .
https://www.google.se/search?biw=192...sOgOjS3TcQKiM:
Citera
2018-09-04, 16:45
Medlem
Onan-erarens avatar
Tyvärr du är chippad på livstid, var glad att de inte opererat in det i hjärnan på dig. Allt du gör ser dom.
Citera
2018-09-04, 17:00
Medlem
JohnJensens avatar
Vad är problemet? Gå till sjukhuset och säg att ett ben inne i handen är knäckt, då blir det röntgen och chippet kan således skådas på bilderna.
Citera
2018-09-12, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnJensen
Vad är problemet? Gå till sjukhuset och säg att ett ben inne i handen är knäckt, då blir det röntgen och chippet kan således skådas på bilderna.
dom syns tyvärr inte på röntgen
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in