2018-08-29, 20:41
Medlem
AreYouBacks avatar
Skolans dåliga resultat, lärare som slutar och elever som mår dåligt och sen går SD och vinner skolvalet. Tja... vad kan det bero på tillslut? Ingen lokal?
Citera
2018-08-29, 21:08
Medlem
Man måste ju förstå att unga i dagens sverige är dom som får stå ut med invandringen varje dag i princip. Har du inte välmående föräldrar som bor i ett bra område alternativt sätter sina barn i privatskolor så kommer svenska ungdomar möta KAOZ varje dag. Tro fan dom röstar på ett parti som vill minska KAOZET.
Citera
2018-08-29, 21:12
Medlem
En skola där undervisning har varit prioriterad?
Jag själv, hade givit upp hoppet om adekvat undervisning.
Det mesta har fokus på bögar,flator och en hastig likvidering av ett samhälle man längtar tillbaka till.

Hoppet är det sista som överger människan.
Trodde aldrig jag skulle skriva detta, men ett stort tack till denna stockholmsskola.
Citera
2018-08-29, 21:13
Medlem
Pensionärer röstar S ända in i graven medan arbetarklassen gått över till SD och en stor del av skolungdomarna verkar också vara framtida röster för SD.
Citera
2018-08-29, 21:19
Medlem
Expohunters avatar
Har det kallats för riggat, hackat eller fuskat resultat ännu? Kanske en bortförklaring om att grabbarna ville vara coola och leka rebeller?
Citera
2018-08-29, 21:29
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Intressant film. En rolig notering är att i princip alla åhörare är vitare än Carl Bildt.

Snurrar bort korven från din hals så syresätts hjärna, således kommer du se bättre.
Citera
2018-08-29, 21:33
Medlem
Casual-Cultures avatar
Jag blir nästan tårögd jag älskar verkligen att höger börjar etablera säg mer och mer.
Citera
2018-08-29, 21:37
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PresidentBahama
Tyckte någon skrek "Stoppa rasismen" också på slutet.

Mmm..precis! Vänsterliberalerna som öppet visar sitt förakt mot demokrati,, så det är ju uppenbarligen dom som är farliga i samhället.😐
Senast redigerad av Feministerna 2018-08-29 kl. 21:42.
Citera
2018-08-29, 21:44
Medlem
Citat:
Ja, sossarna föddes ur en berättigad folkrörelse i början på 1900-talet. SD föddes ur en berättigad folkrörelse i början på 2000-talet.

Fram till att det visat sig vilket "folk" man företräder.

Åkesson har ju inte blivit synad än.
Citera
2018-08-29, 21:54
Medlem
Inte riktigt vad skolan hade räknat med antar jag. Och ändå hade man valt 3 ämnen som inte är SD’s starkaste kort.
Frågan är hur mycket det speglar resultat den 9:e september? Med största sannolikhet ser det annorlunda ut då.
Citera
2018-08-29, 22:02
Medlem
Skrämmande att MP kom nästsist.
Citera
2018-08-29, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ja, sossarna föddes ur en berättigad folkrörelse i början på 1900-talet. SD föddes ur en berättigad folkrörelse i början på 2000-talet.
Men precis, S har haft sin tid men de vill inte släppa makten.
Blir ett intressant val och mer intressant att se hur S-folket kommer att sabotera för SD efter valet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in