2018-09-02, 22:03
Medlem
GoUoDs avatar
Gick på stan idag och såg tre HVB-hems araber (hur visste jag att de var HVB-hem? Deras cyklar motsvarade 1/4 av en månadslön.) i högstadie-gymnasie till åldern (svårt att åldersbestämma dessa varelser, då det är så relativt) - vad talade dessa om? Jo! De talade i mun på varandra hur de röstat på SD. Tror ni att Sverige är Sieg Heil Nasse-Frasse & Brasse Heil heil längre? Nej, det är fascismen som störtar fram tillsammans med det folkliga utbytet vi tvingat på samhället. Måste vara jävligt gött att vara förespråkare till allt "gott", att kunna säga att allt ont är ont och det goda är gott, även när det goda de ivrat om att få igenom visar sig vara för dem: ondo.

Blev i alla fall sugen på att inflika: ja, få igenom SD, så får ni åka hem igen, utan era cyklar för dem snor den SVENSKA PUNDAREN! (o så jagat dem med kniv tills deras cyklar ramlade av dem)
Senast redigerad av GoUoD 2018-09-02 kl. 22:05.
Citera
2018-09-02, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Inte SVT iaf. Precis som att det inte är de som bestämmer vad som ska diskuteras iriksadagen när de sänder därifrån. Källa på att moderatorn är vänster, kommunist och feminist?
Jag tittade på debatten, hörde hennes retorik, uttryck och de ord hon använde. Hur hon t.ex. attackerade SD-killen när han försvarade sig mot en hatisk kommentar ifrån S-tjejen, men sa inget till tjejen. Dömde efter person istället för vad de sa. Tyvärr skrev jag inte upp hennes namn för då skulle man kunnat googla det och se vad man hittat. Vad jag vet så styr en moderator väldigt mycket i en debatt. Ämnena de diskuterade var knappast heller det som folk är mest intresserade av eller tycker är viktigast. Skolan kan knappast ha valt de ämnena!
Citera
2018-09-03, 15:00
Medlem
dazed-and-confuseds avatar
Skolvalet har väl länge kunnat uppvisa ganska bra siffror för Sverigedemokraterna väl? Vill minnas att när det var Skolval på min högstadieskola 2006 så vann de ganska komfortabelt, få saker retade ju upp samhällslärare-Berit i sina birkenstocks så då var ju alternativt ganska givet för många. Sedan står ju SD för en tydligare konflikt än andra partier också, få femtonåriga ynglingar på Yamaha DT-mopeder ligger sömnlösa över nedtrappningen av ränteavdragen liksom.
Citera
2018-09-04, 09:40
Medlem
Hör att det buas när hon läser upp resultatet..är det bara vänstern som håller på med sånt eller? Tror inte många SDare skulle bua ifall sossarna vann eller nått annat parti..det är ju demokrati för fan.. likadant som vänstern håller på att förstöra för SD nu i val rörelsen. Står Sd anhängare o buar vid torg möten osv? Tror inte det va?
Citera
2018-10-29, 21:04
Medlem
Trivials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalleDussin
du var då en lättkränkt en, var du ordningsman i lågstadiet?

vem bryr sig om den exakta ordföljden, det jag skrev och det du säger hon sa är av samma innebörd, så ta det lugnt och relaxa lite - ha en fortsatt bra dag! ;-)

Eller, så tar du dig i kragen och erkänner att du hade fel. Du är precis lika illa som en vänsterliberal cuck som vrider och vänder på det som sägs så att det ska passa din världsbild. Det moderatorn sa visar som sagt inte alls vilken politisk agenda moderatorn har, och hon bör alls inte skämmas för sin insats. Tvärtom.

Håll dig till fakta eller håll käft.

Ha en fin dag du med hjärtat.
Senast redigerad av Trivial 2018-10-29 kl. 21:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in