2018-08-29, 12:11
Medlem
Tänkte hyra ut min möblerade bostadsrätt under 6 månader.
Vart kan jag annonsera för detta lämpligast? Hittar inget vettigt.
Citera
2018-08-29, 12:18
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrooz
Tänkte hyra ut min möblerade bostadsrätt under 6 månader.
Vart kan jag annonsera för detta lämpligast? Hittar inget vettigt.

Blocket eller Facebook. Förslagsvis tittar du bland kompisars kompisar först så att du slipper dom värsta spånen.
Citera
2018-08-29, 12:26
Medlem
KnaeckeHaexans avatar
Har du fått OK från föreningens styrelse att hyra ut?
Citera
2018-08-29, 12:27
Medlem
Som ovan, men hör även i din förening om de vet någon som skulle vara intresserad.
Citera
2018-08-29, 12:29
Medlem
AX64s avatar
Funkar inte Airbnb? Om du bor i en stad med universitet/högskola så skulle jag personligen bara sätta upp lappar däromkring så har du möjlighet till direktkontakt där du kan granska och välja bland de som vill hyra.
Citera
2018-08-29, 19:24
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Blocket eller Facebook. Förslagsvis tittar du bland kompisars kompisar först så att du slipper dom värsta spånen.

+1, Blocket eller Facebook är väl vedertagna kanaler. Det går säkert snabbt, åtminstone i lite större städer och studentstäder.
Citera
2018-08-31, 22:40
Medlem
Roxanas avatar
Jag har själv använt mig av Blocket. Det jobbiga är inte att hitta en bra annonsplats. Det tunga jobbet är att sålla bland alla svar man får. Se till att skapa en separat mailadress enbart för detta ändamål.
Citera
2018-08-31, 22:46
Medlem
Som många redan skrivit så rekommenderar jag även Blocket och du behöver till och med inte annonsera utan det är bara att söka efter en hyresgäst där och hoppas du hittar någon som passar dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in