Citat:
Ursprungligen postat av
von Hindenburg
h, va? Det r inte jag som pstr att Trump kommer vinna. Trump ligger efter och det r inte ens nra.
Precis som 2016 allts. Lr ni liberaler er aldrig ngonting?
Citat:
Jag fljer inte Marcus Oskarsson
Nej det r uppenbart emedan han i klippet jag lnkade till frklarar att man inte kan lita p opinionsunderskningar. Han gr det inte. Trump gr det inte. Biden gr det inte.
Citat:
opinionsunderskningarna. opinionsunderskningarna. opinionsunderskningarna. opinionsunderskningarna. opinionsunderskningarna. opinionsunderskningarna.
r allts skrp som man inte kan lita p. terkom i detta mne om tre veckor och frklara d grna nrmare vad du menade med "opinionsunderskningarna.
Citat:
Du r inte den frste som r hnfull och minsann ska komma tillbaka i november och vara stddig. Det r snt som visar att du inte r mottaglig fr fakta. Du har bestmt dig fr att Trump har det folkliga stdet och kommer vinna. Det r snt som skiljer dig frn friska mnniskor.
Oj vad emotionell du r. Ta inte i s du spricker nu, det blir inte mer vertygande fr det.
Citat:
Och gubben, jag vet att det r svrt fr sjuka mnniskor med diverse diagnoser men fr att f ett riktigt jobb mste du kunna analysera med hjlp av ditt huvud, inte dina upphetsade knslor.
Du r s oresonlig, s oresonlig. Vad kan det bero p tro? Inte blir man vl s hr upprrd om man tror att ens parti gr mot vinst ... eller det kanske du inte ens sjlv tror p innerst inne?