Citat:
Ursprungligen postat av
aadrian93
Hejsan, skall snart på arbetsintervju, jobbet mer eller mindre innebär extremt mycket resor utomlands, träffa chefer och gå på seminarier etcetc vilket nu när jag tänker efter så är det ganska mycket ansvar och de kommer lägga mycket pengar på mig.
Är nu en gnutta nervös, rökte 4 timmar senast och tänkte röka nu en till snart bara för o lugna på nerverna och vara lite på chill mode, har ju gått hög innan på arbetsintervju så det är inge nytt för mig.
Poppade även i mig concerta och tänker göra det 10 minuter innan intervjun också.
Hört att man skall dra en handtralla lite snabbt innan och att det lugnar en, stämmer det?
Har ni några andra tips?
Edit: Detta är min sista intervju, haft 3 och denna är den sista med det företaget.
Hoppas dom genomskådar dig och att du är per definition en narkoman och självmedicinerar tabletter , du kan komma att kosta företaget en jävla massa problem i fortsättningen om du får jobbet du klarar inte lite nervositet utan att rökapå eller sedera dig! och hur i helvete ska du då klara av att träffa andra personer i den ställningen,och utföra ett arbete ! Du kan dra åt helvete , vilken jävla inställning !. Vilket företag är det?
EDIT: Andra tips är att du berättar öppet under intrvjuvn att du rökt-på och så får dom själva ta ställning .