2018-08-28, 14:34
Medlem
Hejsan, skall snart på arbetsintervju, jobbet mer eller mindre innebär extremt mycket resor utomlands, träffa chefer och gå på seminarier etcetc vilket nu när jag tänker efter så är det ganska mycket ansvar och de kommer lägga mycket pengar på mig.

Är nu en gnutta nervös, rökte 4 timmar senast och tänkte röka nu en till snart bara för o lugna på nerverna och vara lite på chill mode, har ju gått hög innan på arbetsintervju så det är inge nytt för mig.
Poppade även i mig concerta och tänker göra det 10 minuter innan intervjun också.

Hört att man skall dra en handtralla lite snabbt innan och att det lugnar en, stämmer det?

Har ni några andra tips?

Edit: Detta är min sista intervju, haft 3 och denna är den sista med det företaget.
Citera
2018-08-28, 14:36
Avslutad
Nej låter extremt korkat

Edit eller gör det då kommer du garanterat ej få jobbet. du bör inte jobba något som kräver ansvar

Vilken idioti knarka loss innan arbetsintervju dagens jävla samhälle
Citera
2018-08-28, 14:36
Medlem
Gör du de om du vill framstå som en pundare vid första intrycket. Första intrycket är det viktigaste och det går inte förändra. En person kommer döma dig resten av livet om du ger 10 sekunder dåligt första intryck. Vill du ha jobbet? Rök inte innan intervjun. Vill du fortsatt vara bidragstagande jonkare, rök en fet innan.
Citera
2018-08-28, 14:38
Medlem
Min arbetslösa flickvän brukar dra i sig en lina tjack eller två innan intervju. Hon är fortfarande arbetslös.
Citera
2018-08-28, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aadrian93
Hejsan, skall snart på arbetsintervju, jobbet mer eller mindre innebär extremt mycket resor utomlands, träffa chefer och gå på seminarier etcetc vilket nu när jag tänker efter så är det ganska mycket ansvar och de kommer lägga mycket pengar på mig.

Är nu en gnutta nervös, rökte 4 timmar senast och tänkte röka nu en till snart bara för o lugna på nerverna och vara lite på chill mode, har ju gått hög innan på arbetsintervju så det är inge nytt för mig.
Poppade även i mig concerta och tänker göra det 10 minuter innan intervjun också.

Hört att man skall dra en handtralla lite snabbt innan och att det lugnar en, stämmer det?

Har ni några andra tips?

Edit: Detta är min sista intervju, haft 3 och denna är den sista med det företaget.
Hoppas dom genomskådar dig och att du är per definition en narkoman och självmedicinerar tabletter , du kan komma att kosta företaget en jävla massa problem i fortsättningen om du får jobbet du klarar inte lite nervositet utan att rökapå eller sedera dig! och hur i helvete ska du då klara av att träffa andra personer i den ställningen,och utföra ett arbete ! Du kan dra åt helvete , vilken jävla inställning !. Vilket företag är det?
EDIT: Andra tips är att du berättar öppet under intrvjuvn att du rökt-på och så får dom själva ta ställning .
Senast redigerad av Monday1 2018-08-28 kl. 15:00.
Citera
2018-08-28, 14:43
Bannlyst
Du är utbildad barnskötare som inte vill byta blöjor, skulle söka till piketen utan att vara utbildad polis och nu får du snart ett glassigt jobb med mycket resor och mingel. Grattis.

Nja, att röka på innan intervjun låter korkat. Hade du tänkt röka på när du sedan, efter att ha fått jobbet, ska träffa chefer och deltaga i seminarier och mingla?
Citera
2018-08-28, 14:46
Medlem
Ta en snabb löprunda. Kan lugna nerverna. Lycka till hörru!
Citera
2018-08-28, 14:51
Bannlyst
Röka kommer definitivt inte leda till att du dina svar blir rappare eller mer genomtänkta. Det är kanske inte "chill" du vill vara på intervjun i första hand.

Skit i det.
Citera
2018-08-28, 14:52
Medlem
XX-Ambars avatar
Har du skuggade glasögon på dig under intervjun? Eller hur tänkte du dölja de glansiga och blodsprängda ögonen?
Citera
2018-08-28, 15:04
Medlem
En bekant till mig rökte innan en intervju och fick jobbet, det var ett receptionsjobb dessutom. Men det är inget jag skulle göra
Citera
2018-08-28, 15:07
Medlem
Jogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aadrian93

Har ni några andra tips?

Om du vill bränna dina chanser på att få någon av de andra tjänsterna på företaget, så... light it up. Det är nog ändå inte denna tjänsten de har tänkt för dig. Å kör du på runken, det kan aldrig skada.
Senast redigerad av Jogen 2018-08-28 kl. 15:12.
Citera
2018-08-28, 18:18
Medlem
Tror inte någon arbetsgivare vill ha en "chill" person.
Du hör nog hemma på socialen och arbetsförmedlingen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in