• 2
  • 3
2018-08-29, 13:35
Medlem
Mr_Sinisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Det handlar med andra ord om vad du tycker medan du skiter i vad tjejen tycker?

Du erkänner själv att du redan insett att det var slut. Lik förbannat så följer du med ut o till o med betalar för din egna förnedring. Redan när du valde att följa med så var det DU som valde förnedringen.
Sedan jobbar DU hela kvällen med att få sista ordet. När du inte får det så förtsätter DU med att få sista ordet genom att skriva till henne.
Till slut får du sista ordet genom att gnälla av dig här.

Tyvärr fick du inte sista ordet här heller från mig utan du får nog gråta ut hos din lilla mamma som en sista utväg.
Allt jag ser är att hon, visserligen utnyttjat både dig o situationen. Men det är du själv som är roten till hela den soppa du själv satte dig i.

Så nu får du ett konkret råd från en som tagit sina smällar i livet.
Sluta grina. Ta lärdom i stället o lev lycklig till nästa snyting.
Lugn, det handlar om vad båda tycker och att visa varandra respekt. Sedan betalade jag biljetten långt tidigare så det handlade mera om att avboka eller inte. Jag valde inte förnedringen utan frågade t.om om vi skulle sluta ses och avboka festen men hon insisterade på att träffas den kvällen. Problemet är att kvinnor aldrig kan acceptera när du som man föreslår att ni skall sluta ses..dom måste få sista ordet. Hon ville antagligen bara gå dit för att få chansen att jävlas med mig.

Sedan skiter jag väl i vem som får sista ordet på ett forum..vi har ingen relation med varandra.
Citera
2018-08-30, 18:41
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Du borde ha läst av bruden tidigare.
Men i längden kommer du att vara tacksam att ha sluppit undan så här pass tidigt och billigt.
Släpp det och gå vidare.
Citera
2018-08-30, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Sinister
Jag är fly förbannad. Värsta utekvällen någonsin.
Så jag dejtar en tjej under 6-7 veckor sedan vill hon helt plötsligt inte ses under en vecka då hon känner sig "tentastressad" vilket jag köper då hon snackat om dom jävla tentorna i över en månad. Hursomhelst så har vi planerat att gå på en sittning tillsammans en vecka senare. Hon, jag, plus två utav hennes kompisar som hon verkade vilja para ihop. Veckan innan sittningen träffas vi inte men har lite sporadisk sms kontakt. Då hon verkar så jävla off och sur frågar jag om hon vill sluta ses. "Vi får se hur det blir efter tentorna" säger hon, "just nu känner jag inte för det". Här gör jag ett misstag och ställer inte in sittningen som jag igentligen inte hade något intresse av att gå på utan gjorde det bara för att hon ville och jag betalar bådas biljetter som tillsammans kostar 1500spänn. Jag har någon tanke om att när vi ses på middagen kan vi väl hooka up eller i värsta fall snacka och klargöra hur det blir.

Spola fram en vecka och vi fyra som skall gå på lördagssittningen möts upp utanför lokalen. Det känns jävligt stelt och det blir ingen puss på munnen som normalt utan bara en kram. Sedan sätter vi oss fyra tillsammans i en grupp men hon sätter sig inte bredvid mig utan snett mittemot vilket gör det svårt att tala med henne under middagen. Ahja, tänker jag, får väl snacka med henne efteråt.

När middagen är slut så försvinner hon iväg och jag börjar prata med lite annat folk men börjar smått känna lite oro över att vi fortfarande inte snackat något så jag går och försöker leta upp henne. Efter ett tag ser jag att hon står i ett hörn och snackar med en snubbe. När jag då jag försöker få kontakt med henne blir jag totalignorerad! Jag försöker viska i hennes öra att vi måste snacka men hon låtsas som att hon inte känner mig och tittar på mig som att jag är skum. Well, efter det börjar jag känna mig jävligt skum och direkt illamående. Går runt resten av kvällen som en zombie och vet inte vad jag skall ta mig till. Jag gör ytterliggare två försök att få kontakt när jag ser att hon inte snackar med någon. Ena gången fräser hon till att jag skall låta henne vara och att vi inte är tillsammans. Andra gången bara springer hon iväg. Jag ser henne några gånger till under kvällen flirtandes med ytterliggare någon snubbe. Det får mig att vilja spy verkligen.

Dagen efter är jag förbannad som fan och ringer upp henne. Och hon är förbannad på mig för att jag gick emellan när hon snackade med första killen! Hennes version är att vi gick dit som kompisar och jag störde hennes flirtande typ. Min version är att vi gick dit som en dejt efter att redan ha träffats typ 15-20ggr och att hon dissade sin dejt för att hooka upp med andra snubbar framför ögonen på mig.

Veckorna efter har jag haft svårt att släppa det så jag skickade några meddelanden och ringde ytterliggare en gång. Hon verkade tycka det var extremt jobbigt när jag frågade om hennes beteende den kvällen och efter ett tag blev jag blockad ifrån både whatsupp och facebook.

Jag blir så jävla förbannad när jag tänker på det här.Det känns som att själen har blivit våldtagen. Det jag har svårt att förstå är ifall hon gjorde detta medvetet för att djävlas eller om hon helt enkelt är dum nog och tro att vi bara gick dit som vänner?? Jag tycker hennes beteende är helt mongo men jag ställer mig också frågan ifall det är något fel på mig som reagerar så starkt.. Borde det inte gå över på några veckor? Jag känner mig som en jävla stalker.

Det hör till saken att 1. Jag var igentligen inte så intresserad av henne förräns på slutet då hon visade ointresse. 2. Jag blir nästan aldrig kåt längre och tydligen hade jag fått henne att känna sig jävligt ful när jag inte ville knulla.

Ärligt talat en sån kall människa vill du inte ha nåt ihop med, lägg ner och låt henne bara vara
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in