Citat:
Lugn, det handlar om vad båda tycker och att visa varandra respekt. Sedan betalade jag biljetten långt tidigare så det handlade mera om att avboka eller inte. Jag valde inte förnedringen utan frågade t.om om vi skulle sluta ses och avboka festen men hon insisterade på att träffas den kvällen. Problemet är att kvinnor aldrig kan acceptera när du som man föreslår att ni skall sluta ses..dom måste få sista ordet. Hon ville antagligen bara gå dit för att få chansen att jävlas med mig.Det handlar med andra ord om vad du tycker medan du skiter i vad tjejen tycker?
Du erkänner själv att du redan insett att det var slut. Lik förbannat så följer du med ut o till o med betalar för din egna förnedring. Redan när du valde att följa med så var det DU som valde förnedringen.
Sedan jobbar DU hela kvällen med att få sista ordet. När du inte får det så förtsätter DU med att få sista ordet genom att skriva till henne.
Till slut får du sista ordet genom att gnälla av dig här.
Tyvärr fick du inte sista ordet här heller från mig utan du får nog gråta ut hos din lilla mamma som en sista utväg.
Allt jag ser är att hon, visserligen utnyttjat både dig o situationen. Men det är du själv som är roten till hela den soppa du själv satte dig i.
Så nu får du ett konkret råd från en som tagit sina smällar i livet.
Sluta grina. Ta lärdom i stället o lev lycklig till nästa snyting.
Du erkänner själv att du redan insett att det var slut. Lik förbannat så följer du med ut o till o med betalar för din egna förnedring. Redan när du valde att följa med så var det DU som valde förnedringen.
Sedan jobbar DU hela kvällen med att få sista ordet. När du inte får det så förtsätter DU med att få sista ordet genom att skriva till henne.
Till slut får du sista ordet genom att gnälla av dig här.
Tyvärr fick du inte sista ordet här heller från mig utan du får nog gråta ut hos din lilla mamma som en sista utväg.
Allt jag ser är att hon, visserligen utnyttjat både dig o situationen. Men det är du själv som är roten till hela den soppa du själv satte dig i.
Så nu får du ett konkret råd från en som tagit sina smällar i livet.
Sluta grina. Ta lärdom i stället o lev lycklig till nästa snyting.
Sedan skiter jag väl i vem som får sista ordet på ett forum..vi har ingen relation med varandra.