• 1
  • 2
2018-08-30, 19:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
De ar stora som en bakplatsbotten.

Det stod ark på en av förpackningarna när jag var på ICA, men köpte inte, är alla dessa lika stora, för det känns som om man luras när man väl ser förpackningen?

Kan du länka en bild på den du köper?

Det är ju rullade nästan?
Citera
2018-08-30, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerbais
Det stod ark på en av förpackningarna när jag var på ICA, men köpte inte, är alla dessa lika stora, för det känns som om man luras när man väl ser förpackningen?

Kan du länka en bild på den du köper?

Det är ju rullade nästan?
Köp och testa, kostar väl inte så värst mycket. Den förpackning jag hade ligger arken dubbelvikta en gång men de rullar inte ihop sig så som rullade ark gör. Jag har inte kvar förpackningen så jag vet inte vilket märke det var.
Citera
2018-08-30, 20:51
Medlem
Vad tror du om bordstabletter? Man får visserligen torka av dem ibland, men man kan lätt transportera den till diskbänken och tömma av eventuella smulor.
Det är ju också ett bättre alternativ än engångsprodukter som skapar skräp som du måste transportera bort och köpa nytt hela tiden.
Citera
2018-08-31, 07:52
Medlem
Rumpnisseiskogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av e7andy
Vad tror du om bordstabletter? Man får visserligen torka av dem ibland, men man kan lätt transportera den till diskbänken och tömma av eventuella smulor.
Det är ju också ett bättre alternativ än engångsprodukter som skapar skräp som du måste transportera bort och köpa nytt hela tiden.

Typ sådana kanske? https://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90342947/ 37 x 37 cm så du får lätt plats att göra mackor, de är så pass stadiga att de är lätta att lyfta till diskhon och typ bara torka av med en trasa/en bit papper. Skulle smör/marmelad/annat kladd spillas på dem så spolar du bara av dem under kranen.
Billigare än engångs, och som e7andy påpekar, du slipper allt skräp.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in