Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-27, 13:03
  #1
Medlem
Jag har varit lite sugen på att prova på CBD-olja pga min ångest. Har kikat lite på Nordic Oils hemsida och undrar om någon har erfarenhet av att beställa därifrån? Gick det smidigt och är produkterna bra?
2018-08-27, 13:21
  #2
Medlem
SchizofrenPappas avatar
Har beställt utav dom flera gånger utan problem. Fick produkten på 4 dagar. Tycker oljan har fungerar mycket bra, ångesten är nästan helt borta, depressionen likaså och det har blivit otroligt tyst i huvudet (har alltid haft en massa ljud i huvudet). Stort plus är också att man blir piggare och sover bättre.

Så för att svara på frågan så ja, dom är gröna och säljer bra produkter.
2018-09-15, 11:36
  #3
Medlem
trueforgoods avatar
Nån mer som har erfarenhet? Dom har bra priser!
2018-09-28, 11:55
  #4
Medlem
Jag har beställt därifrån, dock bara en gång. Allt med frakt gick smärtfritt och produkten kändes bra. Kommer troligen köpa därifrån igen inom en rimlig framtid.
2018-10-16, 11:17
  #5
Medlem
Inga konstigheter att beställa. Produkten är laglig.
2019-01-26, 16:51
  #6
Medlem
Gavins-Friends avatar
Hur är deras E-juice? Den är isolerad till CBD. Det är tyvärr inte en bra sak. Men folk kanske har bra erfarenheter från den ändå?
2019-03-25, 15:00
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Hur är deras E-juice? Den är isolerad till CBD. Det är tyvärr inte en bra sak. Men folk kanske har bra erfarenheter från den ändå?

Detta undrar jag oxå då jag vejpar vanligtvis men tänkte man kanske skulle testa cbd ejuice fanns ju med lite roliga smaker oxå
2019-03-25, 20:45
  #8
Moderator
kvm3s avatar
Fortsatt diskussion hänvisas till (FB) CBD, cannabisolja fast utan THC. Verkligen ett mirakel eller skitsnack?

Tråd låst.

/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback