Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-25, 16:23
  #1
Medlem
Har under en tid brukat ladd varje helg i stort sett under ett år nu. Enbart när det vankas fest. Och Flesta av mina vänner mår rätt bra dagen efter, medans jag ligger med en sjuk avtändning till cirka 20.00 dagen efter.

Finns det nå tips o trick för att lindra denna at? Vet ju självklart att lättast är att ge fan i det, men det är riktigt fint när man ska ut o festa!

Brukar bli mellan 0,5-1g på en fredagkväll/morgonkvisten.

Hare bäst!
Citera
2018-08-25, 16:25
  #2
Medlem
HyperXs avatar
Asså på riktigt ge fan i det, droger är både dåligt i längden och för stunden.

Hjärtat kan bara stanna du kan sluta andas osv osv
Citera
2018-08-25, 16:31
  #3
Medlem
Panthermals avatar
Finns andra uppåtdroger man kan använda, testat amfetamin? Inte lika uppåt psykiskt personligen men man kommer igång.

Varför använda droger som man får svåra avtändningsproblem med? Låter bara dumt, inte värt det imo. Finns ju saker som kan hjälpa, tex benso men att sitta och självmedicinera sig mot allt leder bara till blandmissbruk och vips så är du ett vandrande apotek.
Citera
2018-08-25, 19:21
  #4
Medlem
thenightfoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fivesix
Har under en tid brukat ladd varje helg i stort sett under ett år nu. Enbart när det vankas fest. Och Flesta av mina vänner mår rätt bra dagen efter, medans jag ligger med en sjuk avtändning till cirka 20.00 dagen efter.

Finns det nå tips o trick för att lindra denna at? Vet ju självklart att lättast är att ge fan i det, men det är riktigt fint när man ska ut o festa!

Brukar bli mellan 0,5-1g på en fredagkväll/morgonkvisten.

Hare bäst!
om du verkligen vill bruka medicin för det, lyrica tar de mesta
Citera
2018-08-25, 20:51
  #5
Medlem
TrikkFukks avatar
Aldrig hört talas om någon som får en sådan at på ladd. Vad du än gör, undvik amfetamin. Betydligt värre at. Se till att få i dig ordentligt med vatten, drick gärna resorb och ta magnesium. Undvik koffein i alla former. Ät något lätt men mättande som tex fil och banan.
Citera
2018-08-25, 23:17
  #6
Medlem
En AT som går över vid 20:00 är kanske inte AT, utan snarare baksmälla. Men ett säkert sätt att på sikt få känna på riktig avtändning är att ta nåt emot sken-avtändningen.
Citera
2018-08-26, 11:22
  #7
Medlem
justinsane420s avatar
Pröva att kicka en gås. .Enligt mig bästa sätt att lindra at/bakfylla på.

mvh
justin
Citera
2018-09-03, 01:31
  #8
Medlem
Jag va exackt likadan i många år tills jag provade insomningstablett. Ta en insomningstablett, stillnoct eller imovan innan du ska sova. du somnar på 15-30 min. sen mår du bra nästa dag. eller mkt bättre iaf för du får dig din sömn i 7h.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback