2018-08-25, 17:55
Medlem
Vanstertrollets avatar
Arsenal har Aubameyang och Lacazette men det är Welbeck som gör mål efter ett inhopp på typ 15 minuter
Citera
2018-08-25, 17:59
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Fråga Shinnimin varför man vill skämma ut sig? Hockeyn är inte ett dugg bättre där ditt äckellag går i bräschen.
Träffade jag en öm tå? Är du allvarlig när du säger att fotbollen inte är värre än alla andra idrotter när det kommer till filmande?
Jag tycker själv att Shinnimin förstärker ibland men att spela över som om ett ben precis blivit avsågat? Nej.
Blir ett lag "äckligt" och indirekt förespråkar filmningar för att en spelare förstärkt ett par situationer? Nej. Isåfall är alla lag varit "äckliga" i dina ögon.

Men kanske inte kan förväntas mer av någon som till och med heter troll.
Citera
2018-08-25, 18:04
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vapor21
Träffade jag en öm tå? Är du allvarlig när du säger att fotbollen inte är värre än alla andra idrotter när det kommer till filmande?
Jag tycker själv att Shinnimin förstärker ibland men att spela över som om ett ben precis blivit avsågat? Nej.
Blir ett lag "äckligt" och indirekt förespråkar filmningar för att en spelare förstärkt ett par situationer? Nej. Isåfall är alla lag varit "äckliga" i dina ögon.

Men kanske inte kan förväntas mer av någon som till och med heter troll.

Finns inga ömma tår. Men däremot är jag seriös angående fotboll vs hockey. Fotbollen var överlägset när det gäller filmningar ett tag när Serie A gick i bräschen på 90-talet och tidigt 00-tal. Numera är hockeyn ikapp. Det är inte bara Shinnimin som filmar i erat lag. Nu har ni tappat flera av filmarna från förra säsongen (Miele och Elias Pettersson) så vi får väl se vilka av era nyförvärv som kliver fram som filmare den här säsongen. Gissar på Ortega.

Jag må vara ett troll men jag har alltid rätt.
Citera
2018-08-25, 18:08
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Finns inga ömma tår. Men däremot är jag seriös angående fotboll vs hockey. Fotbollen var överlägset när det gäller filmningar ett tag när Serie A gick i bräschen på 90-talet och tidigt 00-tal. Numera är hockeyn ikapp. Det är inte bara Shinnimin som filmar i erat lag. Nu har ni tappat flera av filmarna från förra säsongen (Miele och Elias Pettersson) så vi får väl se vilka av era nyförvärv som kliver fram som filmare den här säsongen. Gissar på Ortega.

Jag må vara ett troll men jag har alltid rätt.
Mig veterligen fick inte Växjö en enda utvisning för diving eller böter i efterhand. Det fick däremot andra lag.
Jag håller med om att det blivit mer filmningar och förstärkningar i hockey sista 5-6 åren, men inte i närheten av det som händer med fotbollen. Det finns absolut ingen som skulle bete sig i närheten av t.ex. Neymars beteende. (Nu vet jag att Neymar är EN spelare, men det finns fler som beter sig på det vidriga sättet)
Citera
2018-08-25, 18:56
Medlem
Libertarismuss avatar
Asså Salah, vilken jäkel. Allt han behövde var lite självförtroende.
Citera
2018-08-26, 17:04
Medlem
foool13s avatar
Ett helt ruggigt drömmål av Seri.. spikrakt upp i krysset. 1-0 Fulham.

Edit: https://streamja.com/512l

e2: 1-1 fy fan vad slarviga Fulham är defensivt.
Senast redigerad av foool13 2018-08-26 kl. 17:10.
Citera
2018-08-26, 17:16
Medlem
foool13s avatar
Det är nästan som Man City mot Newcastle förra säsongen på St. James nu..

lågt är ett understatement.
Citera
2018-08-26, 17:22
Medlem
Vanstertrollets avatar
När hade Chelsea 82% bollinnehav i en match senast?
Citera
2018-08-26, 17:37
Medlem
foool13s avatar
Hart släpper in mål på löpande band nu.. 2-1 Mitrovic.

edit: Och Mitro 3-1.. Vietto spelar fram.
3-2.. mycket mål här. Kändes som offside..
Senast redigerad av foool13 2018-08-26 kl. 17:42.
Citera
2018-08-26, 17:44
Medlem
foool13s avatar
Rafa har lyckats med att förstöra matchen.
Citera
2018-08-26, 17:49
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Rafa har lyckats med att förstöra matchen.
Hurdå?
Citera
2018-08-26, 17:53
Medlem
foool13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Hurdå?

5-4-1 superlågt. Tråkigt.
Åslund går just igenom det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera