2006-02-08, 17:32
Medlem
Jag letade igenom en minneslåda och hittade nu en samling frimärken från sverige, tyskland, nederländerna, usa, frankrike, rumänien etc etc. Ngt som fångade mitt öga var ett karl marx frimärke från TYSKLAND av alla ställen! Alla är gamla frimärken. Så fattig som jag är för tillfället tänkte jag att ngt av de kanske rentav är värt en slant, alternativt att jag kanske kan sälja allihopa till en klumpsumma. I värsta fall får jag förpassa de till mörkret i minneslådan igen

Till min fråga nu då, finns det någon bra hemsida man kan kolla upp för att se värden på olika frimärken?
Citera
2006-02-08, 18:27
Medlem
Ivanovichs avatar
http://www.netstamps.nu/
Har själv en kasse med ofrankerade frimärken,men nån sa att frimärkspriserna inte är så bra just nu.Så jag sparar tillsvidare.
Hoppas länken kan vara till nytta
Citera
2006-02-08, 19:06
Medlem
Tack för länken, förstod inte riktigt sidan dock.

Jag tror nog att jag bara fotar varje sida i boken de sitter i och slänger ut för ngn struntsumma så får de som bjuder bestämma vad det är värt istället . Är bara ca 190 stycken ändå, tror inte chansen att det finns ngt av större värde bland de är så stor. Får se vad jag gör, kanske man skulle vänta och bege sig till ett bibliotek och se om de har några böcker om frimärken och dess värden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in