2006-02-24, 16:02
Medlem
WK4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boqo
Är det inte dags för Putte57 att dementera\klargöra vissa uppgifter eller kom vi fram till att ordbajsar..

Känns som han snurrat in sig totalt och då var det väl lättare att bara ge fan i att svara på raka och enkla (eller iaf vad som borde vara enkla) frågor.
Citera
2006-02-24, 16:07
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WK4
Känns som han snurrat in sig totalt och då var det väl lättare att bara ge fan i att svara på raka och enkla (eller iaf vad som borde vara enkla) frågor.

Verkar som om det blir svårt när det är konkreta saker, och inte allmänna Göranhyllningar. Jag väntar på många svar, men inga kommer...

http://www.flashback.org/showpost.php?p=3734584&postcount=136
Citera
2006-02-24, 18:35
Medlem
TrialByErrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Verkar som om det blir svårt när det är konkreta saker, och inte allmänna Göranhyllningar. Jag väntar på många svar, men inga kommer...

http://www.flashback.org/showpost.php?p=3734584&postcount=136

Ja alltså Putte har snärjt in sig i en riktig sörja, han kan naturligtvis inte svara eftersom han inte har några svar. Putte har inte ens egen firma. Jag tycker synd om Putte, Putte är antagligen mycket ensam och känner mycket "Empati". Putte har i sin ensamhet startat en hjältedyrkan av Persson som har antagit oanade proportioner, det visar sig att personer som har dålig självkänsla gärna tar sig an en annan person, denna person, det substitutet måste försvaras för om det rasar står personen helt ensam och naken, som putte gör ibland. Stackars Putte!
Citera
2006-02-24, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrialByError
Ja alltså Putte har snärjt in sig i en riktig sörja, han kan naturligtvis inte svara eftersom han inte har några svar. Putte har inte ens egen firma. Jag tycker synd om Putte, Putte är antagligen mycket ensam och känner mycket "Empati". Putte har i sin ensamhet startat en hjältedyrkan av Persson som har antagit oanade proportioner, det visar sig att personer som har dålig självkänsla gärna tar sig an en annan person, denna person, det substitutet måste försvaras för om det rasar står personen helt ensam och naken, som putte gör ibland. Stackars Putte!

Undrar on Putte´s IP går att spåra till Sveavägen 68?..
Citera
2006-02-27, 19:19
Medlem
WK4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Undrar on Putte´s IP går att spåra till Sveavägen 68?..

Låter väl inte helt omöjligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in