2026-05-06, 20:54
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Ingen kritik av dig men, nu får dom fanimej ge sig...

Verkligen, spårat ur för längesen. Marshals måste väl anses som en flopp.
Citera
2026-05-15, 20:47
Medlem
Bruden har tjatat om att se denna serien. Mina kollegor med.

Så... har börjat titta. Typ 6 avsnitt in..

Fattar inte riktigt grejen.

Många badasses som spöar folk, till och med mördar och avrättar folk. Typ 5 mord 2 avsnitt in. Vad händer? Och vilka är det? Är detta gta med cheatcode så man inte får poliser efter sig? Värsta john wick. Känns väl överdramatisk.

Jag tycker den är seg. Inte för att det inte händer nåt. För att det händer saker hela tiden. Utan konsekvenser. Jag bryr mig liksom inte. Tycker inte om en enda karaktär.

Det kanske tar sig
Citera
2026-05-15, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Bruden har tjatat om att se denna serien. Mina kollegor med.

Så... har börjat titta. Typ 6 avsnitt in..

Fattar inte riktigt grejen.

Många badasses som spöar folk, till och med mördar och avrättar folk. Typ 5 mord 2 avsnitt in. Vad händer? Och vilka är det? Är detta gta med cheatcode så man inte får poliser efter sig? Värsta john wick. Känns väl överdramatisk.

Jag tycker den är seg. Inte för att det inte händer nåt. För att det händer saker hela tiden. Utan konsekvenser. Jag bryr mig liksom inte. Tycker inte om en enda karaktär.

Det kanske tar sig
Jag tycker grymt bra, men kan bara se netfix och inte alla delar, men alla netflix har var toppen.
Citera
2026-05-15, 20:54
Medlem
Längtar tills denna är färdiginspelad.
Citera
2026-05-15, 21:21
Medlem
Märkt efter några avsnitt att mycket av dialogen är visdomsord och floskler. Folk talar i gåtor, försöker låta intelligent
Citera
2026-05-15, 22:32
Medlem
Ett exempel:

Rip har skjutit en björn. Han tar emot en kvinnlig polis och ska rida upp och titta på den döda björnen. Aldrig sett kvinnan innan.

Hon trillar av hästen och spetsar sig själv på ett staket. Rip hjälper henne upp och till sjukhuset i en helikopter

Vi träffar kvinnan i ett par minuter. Nåt extremt dramatiskt händer. Sen hör vi inte mer om det.
Vem är hon? Hur påverkar det handlingen? Eller rip? Inte ett skit

Om inte hon kommer in i sista säsongen och räddar honom för att han räddade hennes liv. Vilket är lazy writing
Citera
2026-05-16, 12:06
Medlem
XtraXs avatar
Alla uppträdanden med countrymusik och samtidigt bilder av tuffa cowboys kändes otroligt cringe. Fast amerikanarna älskar väl det.
Citera
2026-05-16, 17:03
Medlem
FunAndGamess avatar
Snubblade över en video där nån neggade på seriens upphovsman och förklarade hur kass han är, det inkluderades nån scen där en mor berättade för sina barn om bröd i Mesopotamien och dess betydelse för människans historia. Helt obeskrivligt bögigt, vet inte om det var från den här mongoserien eller om han lyckats skapa nåt annat som är lika efterblivet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in