2018-08-23, 10:47
Medlem
FranzXavierWernzs avatar
Lägg inte allt för mycket krut på SD:arens irriterande göteborska.

Vilka är det här gänget med vänstertjejer och somalier som misshandlar och kastar sten på SD:aren?

https://samnytt.se/234321-2/
Citera
2018-08-23, 10:52
Medlem
Bara bra att sådana här ungdomar engagerar sig i politiken, istället för att sälja knark eller föröka sig.
Citera
2018-08-23, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polistandborste
Bara bra att sådana här ungdomar engagerar sig i politiken, istället för att sälja knark eller föröka sig.

För det gör de inte den tid mellan de fåtal veckor som valkampanjen pågår vart fjärde år..? Bättre vore väl att plugga och göra någon samhällsnytta? Tycker de att SD är hemska så får de väl bli politiker och erbjuda folket ett bättre alternativ? Sättet som de beter sig på filmen visar bara att de själva är idioter..
Citera
2018-08-23, 12:55
Medlem
napsterspys avatar
Jag gick förbi från Vasaparken strax efter den händelse. Vid vatten så sitter 5 afghankillar och tänder en joint, stenkastarna på paradgatan i Göteborg och knark 50 meter därifrån. Laglösheten är total i staden.
Citera
2018-08-23, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FranzXavierWernz
Lägg inte allt för mycket krut på SD:arens irriterande göteborska.

Vilka är det här gänget med vänstertjejer och somalier som misshandlar och kastar sten på SD:aren?

https://samnytt.se/234321-2/
En porrbrud? som försöker döja sitt ansikte?
Jisses, har de inte fattat, det är valtider ?
Enfaldigt, deras föräldrar bode vakna upp.
Citera
2018-08-23, 13:08
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
En porrbrud? som försöker döja sitt ansikte?
Jisses, har de inte fattat, det är valtider ?
Enfaldigt, deras föräldrar bode vakna upp.
Vem är "porrbrud"?
Citera
2018-08-23, 13:21
Medlem
ReiseReises avatar
Inget nytt, ännu en kille som har vaknat upp och nu inser att det inte är kul att vara jude .... ehm jag menar SD'are.

Jag kommer aldrig att varken glömma eller förlåta Sverige för 2010 häxjakt, jag tror de flesta av er har glömt bort hur jävla illa det faktiskt blev det året. Hade aldrig känt mig mera hotad av både fd vänner och sociala medier, samt journalister och politikers medgivande.
Skräckslagna SDU som fick evakueras in i polisbilar, skyltar på fönstren och företag som gav ut på deras hemsidor att vi inte var välkomna.

Minns Issa Issa som blev knivhuggen av en mobb när de upptäckte att han var SD.

Ibland hoppas jag nästan att landet går under. Vi har fan förtjänat det. Mår så jävla bra av att bo utomlands just nu.
Senast redigerad av ReiseReise 2018-08-23 kl. 13:27.
Citera
2018-08-23, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polistandborste

Engagerar sig?! Är du helt pantad eller bara tappad som liten?
Dom gör dethär för att förstöra för SD och jag tror dom skiter blanka fan i politiken..
Citera
2018-08-23, 15:59
Medlem
lillapaddingtons avatar
Riktigt äckliga ungdomar. Kaxig svensk småtjej med 80% selfies på instagram, påskkärringar som bara står och gapar på och sist men inte minst några anorexia-smala brushor som ska ”skydda” tjejerna. Nej Fyfan. Kör ut blattarna så våra lättpåverkade svenska tjejer slutar se upp till kaosblattar. Jag hoppas att någon hjälper den svenska tjejen att ta tag i sitt liv, får känslan av att hon är på glid som socialtanterna säger.

Mvh
Citera
2018-08-23, 16:06
Medlem
Lågintelligenta gäng, blir så trött! Tjejerna ser ut som stryk och pratar som om de hade en samlad IQ på 15.
Citera
2018-08-23, 16:11
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Lågintelligenta gäng, blir så trött! Tjejerna ser ut som stryk och pratar som om de hade en samlad IQ på 15.
Instämmer. Dessa individer verkar vara skolskolkare, varför ska man satsa pengar på dessa kryp som inte vill gå i skolan och istället satsa pengar på de som vill gå i skolan. De kommer aldrig bli något stort, även fast kommunisterna säger att alla kan. Jag tror att samhället kommer klara sig minst lika bra om inte bättre utan de.

Mvh
Citera
2018-08-23, 16:32
Medlem
tur att man inte är politiskt aktiv. hade fan örfilat djävulen ur dom
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto