2018-08-22, 23:38
Avslutad
Skrattade gott när jag såg detta
(FB) Möjligheten att läsa andras tankar

Är det verkligen rätt?
Citera
2018-08-23, 00:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S

Är det verkligen rätt?
Du ska kontakta mod på PM.

Annars tycker jag inte det var rätt, nej.
Citera
2018-08-23, 02:30
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S

Är det verkligen rätt?

Jag som är ansvarig moderator har inte fått ett pm om just detta fall. Att skicka pm till berörd moderator är huvudregeln på forumet innan en tråd startas kring en specifik trådflytt. Så nästa gång rekommenderar jag den tågordningen. Bäst så.

Men jag vill trots detta misstag ändå förklara handlandet som kan förbrylla ett flertal. Ett handlande som kan upplevas som jag gjort fel. Men jag har ändå följt forumets regler:

Så kallade listtrådar hör inte hemma i själva forumet. Däremot hör dessa hemma i Laidback. Så valet var att antingen skicka tråden rakt ned i Papperskorgen eller till Laidback. Eftersom det var ett intressant ämne som absolut skulle kunna locka till fler inlägg, valde jag att skicka den till Laidback även om det innebar att TS stängdes ute från det roliga. Hade jag skickat den ned i Papperskorgen hade jag nog fått klagomål över det också. Så av två onda ting valde jag den variant som gjorde att tråden faktiskt fick fortsätta leva.

Tidigare diskussioner kring listtrådar:
https://www.flashback.org/sok/listtrådar?f=29
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2018-08-23 kl. 02:53.
Citera
2018-08-23, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Jag som är ansvarig moderator har inte fått ett pm om just detta fall. Att skicka pm till berörd moderator är huvudregeln på forumet innan en tråd startas kring en specifik trådflytt. Så nästa gång rekommenderar jag den tågordningen. Bäst så.

Men jag vill trots detta misstag ändå förklara handlandet som kan förbrylla ett flertal. Ett handlande som kan upplevas som jag gjort fel. Men jag har ändå följt forumets regler:

Så kallade listtrådar hör inte hemma i själva forumet. Däremot hör dessa hemma i Laidback. Så valet var att antingen skicka tråden rakt ned i Papperskorgen eller till Laidback. Eftersom det var ett intressant ämne som absolut skulle kunna locka till fler inlägg, valde jag att skicka den till Laidback även om det innebar att TS stängdes ute från det roliga. Hade jag skickat den ned i Papperskorgen hade jag nog fått klagomål över det också. Så av två onda ting valde jag den variant som gjorde att tråden faktiskt fick fortsätta leva.

Var det en listtråd?

Och ser TS att det var du som flyttade tråden när han inte ser Laidback? Ser han inte vem som flyttat kanske det inte är så konstigt att du inte fått något PM om flytten.
Citera
2018-08-23, 17:35
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi
Var det en listtråd?

Och ser TS att det var du som flyttade tråden när han inte ser Laidback? Ser han inte vem som flyttat kanske det inte är så konstigt att du inte fått något PM om flytten.

Mina ord om pm angående flytten var riktad till den som startade den här tråden.

När det gäller användaren som startade tråden som nu ligger i Laidback, så har han tidigare idag kontaktat mig via pm och vi har brevväxlat.

Om det skulle vara så att man inte vet vem man ska vända sig till, kan man skriva till valfri moderator i det delforum där tråden har legat förut.
Citera
2018-08-23, 21:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner

Köper det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in