Citat:
Ursprungligen postat av
Talking-Donkey
Jag är ganska säker på att det är bortkastade pengar. Det blir för jobbigt att gå i.
Värre än att gå på styltor för jämnan. Skadligt för kroppen också. Och när en man går med så höga klackar, så blir gångstilen märklig och skrattretande. Jag rekommenderar att man börjar från andra ändan. Köp något som lyfter 3-5cm extra först. Om det kännas bra, prova något högre, 2 cm till.
Men dom där extrema bootsen. Försök få prova innan köp.
Ebay? Det är bara att signa upp sig och handla av dom seriösa. Jag har aldrig haft något problem.
Ja assa tror att det kanske blir mer neråt lutning mot tårna på dessa än med vanliga synliga platåskor.
Svårt att prova innan köp då ingen i Sverige säljer. verkar dock finnas dom som bjuder på all fraktkostnad tur o retur men ofta åker man ju på några hundralappar i värsta fall. Sen vet man ju aldrig hur tjafsigt osv det kan bli med en firma flera tusen mil bort.
Men Ebay, är det alltså små enmansföretag typ ? Jag vill ju inte skaffa beggade pjuck liksom
England el tyskland känns ju stabilt både förtroendemässigt men även med tanke på mil osv.