Citat:
Ursprungligen postat av
Detevigaaviga
ens inre hebefil.... spyr... och det låter som om var och annan har en "inre hebefil"
pedofil är du
Är inte pedofil, har aldrig haft sexuell dragning till någon tjej som ännu ej utvecklat pubertala drag. Jag kan bli attraherad av allt från 12 till 40 åringar(ibland ännu äldre än så om de är välbevarade). Beror helt på hur de ser ut. Vore jag pedofil skulle inte vuxna intressera mig överhuvudtaget. Ska dock tillägga att jag aldrig skulle kunna tänka mig ett förhållande med nån under 18 år helst vill jag att de ska vara över 20 år. Har aldrig varit tillsammans med nån under 16 år och då var jag själv i 20 års åldern. Min nedre gräns för enbart en sexuell kontakt drar jag vid just 16 år dvs precis som hon som sökte Idol.
När man talar om en inre hebefil så innebär det oftast att man för det mesta dras till vuxna tjejer men att man kan bli sexuellt attraherad av även en del minderåriga som puberterat som ser bra ut men att man aldrig skulle agera på sådan kåthet av moralskäl då man inser att risken för psykisk skada är för stor om man skulle agera sexuellt mot en sådan. Tror ganska många vuxna män har en inre hebefil säkert minst hälften om inte mer än så...
Nu till ämnet. Kan årets överskott på bra killar vara en så kallad Chris Kläfford effekt från förra året?