2018-10-05, 21:58
Medlem
islamcultofdeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Tua är så söt. Står med fötterna inåt.

Ser ut som en gammal tant lol
Citera
2018-10-05, 21:59
Medlem
DDRTVs avatar
Sämsta veckan jag sett.

Men de som ändå Klarade sig hyfsat.

Maximillian (bäst idag)
Nathalie
Kadiatou
Bragi

Ki var olidlig att lyssna på så gissar att han ryker
Citera
2018-10-05, 22:00
Bannlyst
Ki är svagast i den gruppen utav tvekan
Citera
2018-10-05, 22:00
Medlem
ModerRotas avatar
Glöm inte att rösta på Maximilian och Vanja nu. Jag vet att alla tycker de är skitbäst, men då glömmer man att rösta på dem!
Citera
2018-10-05, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av islamcultofdeath
Hahah, skönt att nån håller med om att hennes opererade näsa inte blev bra. Den är så grov och ful.

Den är väl lite väl smal nu? Syns tydligt att den är skalad med kniven över näsvingarna. Sjukt ful är den hur som helst.
Citera
Medlem
Citat:
Glöm inte att rösta på Maximilian och Vanja nu. Jag vet att alla tycker de är skitbäst, men då glömmer man att rösta på dem!

Tycker nog att ni ska spara era pengar efter detta spektakel.
Citera
Bör stå mellan Ki och Strid. En alternativ skräll är att Amber och Segerdahl hänger löst.
Citera
2018-10-05, 22:03
Medlem
quieenies avatar
Citat:
Lovade mig själv att slänga in en röst på Maxi denna vecka.Sagt och gjort!
Citera
2018-10-05, 22:03
Medlem
islamcultofdeaths avatar
Citat:

Här är ett typiskt praktexempel på varför Kadiatou (som är klart överlägsen alla) inte kommer vinna. Vita svenskar röstar på vita.
Citera
2018-10-05, 22:04
Medlem
Jag vet att Ki var sämst men han åker inte ut idag Haha
Citera
2018-10-05, 22:05
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fresh-p
Jävla konstig kväll. Stela stämningar, en obalanserad, irriterad jury där alla verkar lida av borderline. Konstiga intervjuer, svaga insatser av deltagarna och tycker det varit allmänt jävla obehagligt att titta på bara.

Skummaste kvällen någonsin.

Nån som känner samma sak?

Brukar gilla idol, men denna säsong är sjukt skum, usla deltagare, och en ännu uslare jury, och en missbildad plastik opererad Gina på det . Per börjar man också tröttna på. Har väldigt svårt att se att nån kommer bli nån vidare artist av denna usla upplaga av idol, skönast är max, men tror inte han kommer slå nåt stort om man inte gör en ny blus brothers film med han i huvudrollen. sen kan ju killen i dum dummare frisyren slå i dum dumast 4 eller spela mr spook i nästa star trek.
Citera
2018-10-05, 22:05
Medlem
Tror att Ki får åka hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här