• 1
  • 2
2018-08-27, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagBlirVansinnig
Ja lite dåligt filmat men det finns säkert någon som känner igen dom här kidsen, vad skulle hon ha alla knappar till?

Det är en person som förmodligen har vridit tv:n 90 grader också.

Om folk bara kunde lära sig att hålla mobilen rätt så blir filmer och bilder betydligt bättre att kolla på.

Ot.
På tal om valstugor så mailade jag miljömupparna i Malmö och frågade om de hade otur när de tänkte och målade sin valstuga på Gustav Adolfstorg med sprayfärg.
Mp och V är hycklare av största rang.
Citera
2018-08-27, 19:07
Medlem
Kommentarer på Facebook:

AL: Kangas vafan spelar det för roll? Hade du tänkt utsätta han för samma behandling som SD's valstuga då eller?

Kangas: Hahaha, oj! Kul att du poängterar det när jag faktiskt inte har rört den HUSVAGNEN** överhuvudtaget. Jag drev med H, för att jag vet att han inte skulle göra det. Men, samtidigt får jag skatta mig lycklig för att du drar dina slutsatser, jag skrattar faktiskt otroligt gott.

AL: Du är i sällskap med andra idioter som gör det på en film jag sett. Men förstog att du inte skulle våga stå för det, råttor beter sig ofta så.

Kangas: Sällskap vet jag inte med tanke på att jag själv bara känner igen en av dessa, men kan icke namnet, och vet inte vem den andra är då jag aldrig sett henne förut. Men, hade jag bara gått raka vägen hem när jag kände att krogen fick räcka, och inte tagit Subway och råkat gå förbi när allt hände, hade jag sluppit alla människor med sina egna slutsatser, och det är ju ingen som frågar någonting, så varför ska jag träda fram och berätta om något jag inte har gjort? Det känns lite... eller ja, det känns VÄLDIGT fel...

ETJ: Huvudsaken är att du ger polisen all information då det är ett brott som begåtts. Men jag har sett vad folk kommenterat och hängt ut ditt namn så var lite försiktig med att nämna SD. Det finns en hel del högeridioter och dom vill du nog inte få på dej.

Kangas: Jag ger dom det jag har och det är tyvärr inte mycket mer än vad dom själva vet. Jag är dock inte rädd, jag kan stå på mig själv men samtidigt känner jag att dom inte är mycket bättre själva, särskilt när det är så att jag inte har gjort någonting egentligen

ETJ: Antar att många ser de som medhjäjp/medverkande och så eftersom du var där. Men jag är duktig på att läsa av folk och kroppsspråk och i mina ögon såg det ut som du var duktigt full och stod mot vagnen som stöd. Var försiktig, folk har blivit helt galna sista tiden inför valet.

Kangas: Jag var faktiskt inte så onykter. Jag stod och lutade ena handen mot vagnen när jag böjde mig inåt för att be dessa damer att komma ut, men sen är det ju upp till var och en för tolkning av videon.

Efter lite smileys från nya personer

Kangas: Otippat att du skulle kommentera, det var inte helt oväntat. Tyvärr får du rikta det mot gärningskvinnorna, om du vet vilka dessa är, för att jag är inte så dum att jag skulle sabotera något så nära valet, särskilt något i form av att SD tjänar på det.
Senast redigerad av 400Ben 2018-08-27 kl. 19:12.
Citera
2018-08-28, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Nej jag känner inget behov av att sätta dit honom och eftersom jag inte vill att något ska hända honom så outar jag inte hans förnamn. Men hans namn har nämnts på ett par ställen.
Varför vill du inte att en brottsling och demokratifiende åker fast?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in