• 1
  • 2
2019-08-25, 19:37
Medlem
MegalodonIsAlives avatar
Frutsatt att den frvntande avkastningen p ditt eventuella fondsparande inte verstiger rntan p dina skulder s r det ju en sjuhelvetes dlig id att INTE betala av skulderna. Med tanke p att den med all sannolikhet inte heller kommer verstiga skuldernas rnta s r det bsta du kan gra att helt enkelt betala av del av din skuld.
Citera
2019-08-26, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MegalodonIsAlive
Frutsatt att den frvntande avkastningen p ditt eventuella fondsparande inte verstiger rntan p dina skulder s r det ju en sjuhelvetes dlig id att INTE betala av skulderna. Med tanke p att den med all sannolikhet inte heller kommer verstiga skuldernas rnta s r det bsta du kan gra att helt enkelt betala av del av din skuld.

Han har skuldsanering dvs nr tiden lpt ut s skrivs resterande skuld av. TS har allts rent krasst inget att vinna p att betala mer n vad som r knt att han tjnar.

Sen kan jag tycka att det r en dlig ide att lgga den lilla summa man fr behlla p spel just fr att vinsten skapar den hr typen av problem.
Citera
2019-08-26, 21:24
Medlem
Du har allts blivit beviljad skuldsanering, en sista chans att ta tag i din ekonomi och fortstter nd att slsa pengar p spel.

Snacka om att ta ansvar
Citera
2019-08-26, 21:27
Medlem
Grattis. Fr ver ett par tusen om mnaden, istlle tfr allt i en klump, till extra utgifter som tandlkare skor etc. Finns dock en risk att stora summor spelas bort nr man loggar in i spelkontot.
Citera
2020-05-18, 14:03
Medlem
I.Reillys avatar
Hej.
S hr i efterhand kan jag vl erknna att jag frgade a min kompis vgnar
Tack fr svaren och det lste sig bra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera