2018-08-19, 14:29
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Tja.. Deras motiv och vad som ligger bakom borde vara mer intressant att "spåna" om.
Kan det möjligen vara något större beslag som polis har gjort i Spanien eller i Sverige ? Kan isåfall det ligga som grund för detta beteende att tortera offren ?

Torterar man så lär det vara information av något slag man är ute efter. Möjligen kan man vara ute efter att skrämmas och spela in en "varnande video" typ sydamerikanska knark syndikat.
Finns säkert mer intressanta saker att spåna om.

Samtidigt så är det extremt provocerande att de benämns som svenskar. Till och med spanska forum skämtar ju om det. Ska vi blunda för att det är undermänniskor, som framställs som svenskar, eller vad tycker du? Du verkar inte vara den som skäms precis.

Citat:
Ursprungligen postat av HalfRunar
Varför tror du att de skulle behöva kunna det..? Det vore ju kränkande mot alla raketforskande analfabeter som kommit hit.
Naturligtvis. Det är betydligt lägre krav på att räknas som svensk.

För helvete, om det skulle komma utomjordingar till världen så skulle de kallas svenskar.
Citera
2018-08-19, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HilluPillu
Nationella operativa avdelningen inom polisen

Tack för en ärligt svar.
Citera
2018-08-19, 14:33
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren

Samtidigt så är det extremt provocerande att de benämns som svenskar. Till och med spanska forum skämtar ju om det. Ska vi blunda för att det är undermänniskor, som framställs som svenskar, eller vad tycker du? Du verkar inte vara den som skäms precis.

För helvete, om det skulle komma utomjordingar till världen så skulle de kallas svenskar.

Skäms inte för att agitera emot massinvandringen, MEN kvalitén på Flashback dras ned om en tråd enbart består av spekulationer om etniciteten på GM. I denna tråd är det väldigt uppenbart att GM inte är lintottar. Att tjata detta om och om igen behövs inte, Bättre då att försöka nysta i VAD som orsakat denna behandling av brottsoffren.
Citera
2018-08-19, 14:33
Medlem
Wigilantes avatar
Citat:

För helvete, om det skulle komma utomjordingar till världen* så skulle de kallas svenskar.
Till Sverige*

Men ja. Provocerande för er Svenskar, skulle känna mig kränkt om jag var Svensk. Nu är jag ju inte det, men skäms åt/med er ändå (kan ha å göra med att jag ser mer eller mindre helsvensk ut).

Tror Porchen var Svensk med svenska plåtar. Körde artikeln i google translate så kan ha missuppfattat något.
Citera
2018-08-19, 14:35
Medlem
Citat:

Det finns ruttna svenskar på landet också som dealar har hus som ser ut som ruckel med massa trasiga bilar på tomten, hundar som springer lösa och barn som gör skit. Grannarna brukar kalla dem tattare, sluta nu med etnicitet och kom med fakta!
Citera
2018-08-19, 14:38
Medlem
ModestyBlaisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Vet vi det med säkerhet? Tidningarna skriver: "antagligen, troligen, förmodligen"

Enligt La Opinion De Malaga har polisen kunnat koppla brottet till narkotikahandel, även Svt hänvisar till den uppgiften idag.

Låter iaf sjukt brutalt hela grejen, och för onekligen tankarna till kartellernas "varningar".
Vet inte hur likt det är gängkrigen i Malmö. Iom att det förelåg kidnappning och en tids fångenskap med tortyr, samt att det verkar som båda levde när de lämnades, var det iaf aldrig tänkt som en snabb avrättning.
Citera
2018-08-19, 14:45
Medlem
CokeLaRocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Person.Persson
Båda heter Mekky. Det är nog en stor anledning att vissa blir förvirrade när dom diskuteras och man tror att förnamnet på ena brodern är Mekky.

Mekky är Mekky och de som tidigare varit med i diskussionerna som behandlar Amir vet att det är han som åsyftas och inte hans nolla till bror. Dessutom hade jag skrivit klart och tydligt att det är Mekkys bror som befinner sig I Spanien så den som missförstår detta och tror att jag pratar om Amir har lässvårigheter.
Citera
2018-08-19, 14:46
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Skäms inte för att agitera emot massinvandringen, MEN kvalitén på Flashback dras ned om en tråd enbart består av spekulationer om etniciteten på GM. I denna tråd är det väldigt uppenbart att GM inte är lintottar. Att tjata detta om och om igen behövs inte, Bättre då att försöka nysta i VAD som orsakat denna behandling av brottsoffren.
Fast etniciteten på GM är mycket, mycket intressant. Skulle det vara Kalle Karlsson som tortyrmördat en snubbe i ett semesterparadis så hade det varit sensationellt. Diskussionen hade kunnat bli nominerad till årets tråd.

Nu är det högst sannolikt att det är babber, så det blir automatiskt en tråkigare diskussion då.

Om en apa mördar en annan apa på Kolmården då är det intressant, men en apa är fortfarande en apa.
Citat:
Ursprungligen postat av Wigilante
Till Sverige*

Men ja. Provocerande för er Svenskar, skulle känna mig kränkt om jag var Svensk. Nu är jag ju inte det, men skäms åt/med er ändå (kan ha å göra med att jag ser mer eller mindre helsvensk ut).

Tror Porchen var Svensk med svenska plåtar. Körde artikeln i google translate så kan ha missuppfattat något.
Nej, till världen.

Sverige är världens soptipp. Vi skulle nog allt ta emot dem.

För övrigt stavas det Porsche.

Citat:
Ursprungligen postat av Oz123
Det finns ruttna svenskar på landet också som dealar har hus som ser ut som ruckel med massa trasiga bilar på tomten, hundar som springer lösa och barn som gör skit. Grannarna brukar kalla dem tattare, sluta nu med etnicitet och kom med fakta!
Vi väntar på fakta. Ska bli mycket intressant.
Citera
2018-08-19, 14:47
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModestyBlaiser
Enligt La Opinion De Malaga har polisen kunnat koppla brottet till narkotikahandel, även Svt hänvisar till den uppgiften idag.

Låter iaf sjukt brutalt hela grejen, och för onekligen tankarna till kartellernas "varningar".
Vet inte hur likt det är gängkrigen i Malmö. Iom att det förelåg kidnappning och en tids fångenskap med tortyr, samt att det verkar som båda levde när de lämnades, var det iaf aldrig tänkt som en snabb avrättning.

Gissningsvis är det någon som vägrar betala och dessa två fick bli exempel.

Främst är det kokain som brukar skeppas från Spanien.

Gissade först att det hade med 100-kilosbeslaget att göra, men Svealand stämmer inte på det.
Citera
2018-08-19, 14:50
Medlem
Hogdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Kniv, skjutvapen och trädgårdsredskap ska ha använts för att tortera de båda..

https://sevilla.abc.es/andalucia/mal...#disqus_thread
Skjutvapen?
Citera
2018-08-19, 14:51
Medlem
Hogdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letspanic
Gissningsvis är det någon som vägrar betala och dessa två fick bli exempel.

Främst är det kokain som brukar skeppas från Spanien.

Gissade först att det hade med 100-kilosbeslaget att göra, men Svealand stämmer inte på det.
Inte för att jag tror att det har samband, men varför skulle det motsägs av att de var från Svealand?
Citera
2018-08-19, 14:54
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hogdal
Inte för att jag tror att det har samband, men varför skulle det motsägs av att de var från Svealand?

Är inte det beslaget relaterat till khan-familjen? Dessa är grån GBG, dvs inte Svealand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in