Citat:
Ursprungligen postat av
flaskborste
Skäms inte för att agitera emot massinvandringen, MEN kvalitén på Flashback dras ned om en tråd enbart består av spekulationer om etniciteten på GM. I denna tråd är det väldigt uppenbart att GM inte är lintottar. Att tjata detta om och om igen behövs inte, Bättre då att försöka nysta i VAD som orsakat denna behandling av brottsoffren.
Fast etniciteten på GM är mycket, mycket intressant. Skulle det vara Kalle Karlsson som tortyrmördat en snubbe i ett semesterparadis så hade det varit sensationellt. Diskussionen hade kunnat bli nominerad till årets tråd.
Nu är det högst sannolikt att det är babber, så det blir automatiskt en tråkigare diskussion då.
Om en apa mördar en annan apa på Kolmården då är det intressant, men en apa är fortfarande en apa.
Citat:
Ursprungligen postat av
Wigilante
Till Sverige*
Men ja. Provocerande för er Svenskar, skulle känna mig kränkt om jag var Svensk. Nu är jag ju inte det, men skäms åt/med er ändå (kan ha å göra med att jag ser mer eller mindre helsvensk ut).
Tror Porchen var Svensk med svenska plåtar. Körde artikeln i google translate så kan ha missuppfattat något.
Nej, till världen.
Sverige är världens soptipp. Vi skulle nog allt ta emot dem.
För övrigt stavas det Porsche.
Citat:
Ursprungligen postat av
Oz123
Det finns ruttna svenskar på landet också som dealar har hus som ser ut som ruckel med massa trasiga bilar på tomten, hundar som springer lösa och barn som gör skit. Grannarna brukar kalla dem tattare, sluta nu med etnicitet och kom med fakta!
Vi väntar på fakta. Ska bli mycket intressant.