2018-08-19, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Den skadade också i 30 års åldern och från Svealand. En man. Ingen av de skadade är kvinnor.

Stockholm eller inte?
Citera
2018-08-19, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
Bo?det låter inte arabiskt, är du säker?

För att förtydliga - bilden jag såg är inte på något vis representabel för GM, jag såg den endast som en representation över en möjlig sverigebild i utländska forum.
Citera
2018-08-19, 13:43
Medlem
Vad fan gör Mattsson nu då ? Ska hen inte skicka ner ett helt team ifrån Expressen att skriva snyftreportagen om dessa kulturberikarkräken ? Det måste ju bero på brist på genus och moskéer och fritidsgårdar (i Spanien) , - hahahaha

Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Var de inte två män som var "handfängslade". Men dem bröderna du tänker på är M*kky bröderna.
Ligger bakom många mord och har som sagt lägenhet i Marbella.

Jag tror inte att de äger någon lägenhet där i Marbella. Inte så enkelt att köpa nämligen, möjligen att de tex långtidshyr en lägenhet. Men ägaren, eller typ bostadsrättsföreningen, kan kasta ut dem omedelbart om de känner för det. De byter bara låsen, typ. Sen blir det en svår och lång rättsprocess att få igen någon insats, och det går åt till advokatkostnader typ.
Så de blir nog av med lägenheten i vilket fall som helst
Blir de dömda för mord så kan kommunen (dess spanska motsvarighet) att ta lägenheten i beslag

Så det skålar vi för, hurra för mångkulturen, så här roligt har jag inte haft sedan Kawesa dansade kosackdans !
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Marbella är verkligen Malmös avskum till kriminella favoritplats att semestra.

Fast brottet skedde i Mijas, som ligger en rätt så bra bit ifrån Marbella. Mijas ligger uppe på en höjd där man ser ut över Fuengirola bland annat

Marbella och Mijas är inga ställen som man kan hålla på med mycket kriminalitet, det blir ett jävla hallå då..

Citat:
Ursprungligen postat av DetskarsigmedIsis
Har för mig att de måste avtjäna straffet i Spanien då brottet begicks där, men att de själva eller UD kan be respektive begära att de sitter av det i Sverige. Dock hoppas man på nej om utlämning och på extremt rasistiska vakter och fångar i fängelse där utan AC och kameror. En skön dag bland de andra att förlora oskulden på så att säga.

Ja, de tar säkert fram lite medeltida tortyrmetoder enligt inkvisitionens modell, det blir en spännande kulturberikning...
När våldtäktsafghanerna på fängelset är färdiga med bröderna så har de hemorrojder stora som druvklasar och blomkålskvistar, typ... De får sitta på en hemorrojdkudde i Morgonsoffan när PK-MSM ska gulla med dem, om typ 40 år ?
Senast redigerad av MuhammedsArsle 2018-08-19 kl. 13:47.
Citera
2018-08-19, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Inte så konstigt att NOA kontaktats då det är de som har kontakten med utländsk polis på samma sätt som UD i diplomatiska ärenden. Om någon behöver identifieras är det NOA som kontaktas tex.

Vem är NOA?
Citera
2018-08-19, 13:47
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalfRunar
För att förtydliga - bilden jag såg är inte på något vis representabel för GM, jag såg den endast som en representation över en möjlig sverigebild i utländska forum.
Que?
Citera
2018-08-19, 13:48
Medlem
TheGreekBcns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerodlaren
Mijas är inte ens Marbella kommun (är Mijas kommun), och vem tror på att detta skulle vara verkliga svenskar, kanske Södertälje - Norsborg multikriminella utomeuropeiska folkslag. Fråga Ibrahim Baylan och Yilmaz Kerimo i Riksdagen om det är deras kärnväljare. Spansk media skriver nationalitet (nacionalidad sueca):
https://sevilla.abc.es/andalucia/mal...5_noticia.html

Precis Mijas ligger mitt i mellan Marbella och Malaga, uppe i bergen ovanför en liten by som heter Fuengirola.
Citera
2018-08-19, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuhammedsArsle
Jag tror inte att de äger någon lägenhet där i Marbella. Inte så enkelt att köpa nämligen, möjligen att de tex långtidshyr en lägenhet.
Inga problem att köpa boende där.

Citat:
Fast brottet skedde i Mijas, som ligger en rätt så bra bit ifrån Marbella.
Ca 4 mil ungefär.

Citat:
Marbella och Mijas är inga ställen som man kan hålla på med mycket kriminalitet, det blir ett jävla hallå då..
Finns så jävla många olika nivåer och olika grupper så du kan allt hålla på om du vill.
Men breder du ut dig och börja ta plats så blir det problem.
Senast redigerad av xtroverto 2018-08-19 kl. 13:56.
Citera
2018-08-19, 13:56
Medlem
Olika uppgifter i tråden. Några skriver att den skadade var en kvinna och någon annan att det är en man. Vad stämmer?
Citera
2018-08-19, 13:57
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Den döda är i 30 års åldern och från Svealand.
Undrar om det kan vara en kille från uppsala som jag träffade när jag var ner, han har svenskt förnamn men var halviranier tror jag han sa men såg helsvensk ut
Citera
2018-08-19, 14:00
Medlem
Garnityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhammedsArsle
25-45 år åker de nog på, efter drygt halva strafftiden om de har gott uppförande så kan de överföras till Sverige. Spanien har mycket hårda fängelser och Polisen Guardia Civil är mycket tuffa. Tex ngn ETA-terrorist dödades av Polisen många år sedan, terroristen var skjuten med ett 30-tal skott..

Idiotisk plats att utföra mord på, det är lyhört i Spanien, husen har oftast tunna väggar. Mijas är tättbebyggt. Finns dock gott om ödemark, men jag tror att Guardia Civil har mycket kontakter med Europol och Interpol och vet vilka som har något skumt förflutet - Dessa gossar har dock förmodligen IQ-Fiskmås och hittar inte att köra omkring på spanska landsbygden om de ens nu har någon bil

Skurkarna kan dock få kroknäsorna och knäskålarna bortskjutna om det råkar hända något "flyktförsök"

Haha, så Röfvén måste nu ställa upp med pengar för deras advokater - Hurra för mångkulturen
Kan inte #jagärhär o #vistårinteut nu samla ihop pengar till dessa lustmördares advokater ?
Det blir ju ännu mera underhållning - Vad ska man säga om mångkulturen - men den levererar i alla fall...
Skitsnack. Du får väldigt sällan mer än 20 år i Spanien om det inte är terrorrelaterat, dessutom är husen i regel byggda i sten och således mycket ljudisolerade.
Citera
2018-08-19, 14:00
Medlem
CokeLaRocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 420Soulja
Hur har Mekky blåst folk? En ärlig fråga från en oinsatt. Bara läst om att han varit med vid massa skjutningar

Mitt inlägg syftade på Mekkys bror.
Citera
2018-08-19, 14:01
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bennermann
Skönt att ett annat land än kärringstyrda Sverige får avkunna dommar på tre ytterligare avskum. I Spanien får man iaf sitta 20-25 år för mord till skillnad mot Sveriges lama straff på typ 9 år, effektiv tid.

Blir alltid lycklig när jag läsar att andra länder får priviliget att straffa svenska medborgare. Hoppas dom får sitta i Spanien också.
Tyvärr lär Sverige, regeringen och kungen, Stefan Löven och hans moster och gråta blod över vår förlust av dessa fina "människor" - apor, och gnälla hem dem efter tre- fem år.

Ingen som vet något om offren? var de normala lördagsknarkare eller var det några som liksom Gm. förtjänade att torteras och dö?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in