Vad fan gör Mattsson nu då ? Ska hen inte skicka ner ett helt team ifrån Expressen att skriva snyftreportagen om dessa kulturberikarkräken ? Det måste ju bero på brist på genus och moskéer och fritidsgårdar (i Spanien) , - hahahaha
Citat:
Ursprungligen postat av
shaaah
Var de inte två män som var "handfängslade". Men dem bröderna du tänker på är M*kky bröderna.
Ligger bakom många mord och har som sagt lägenhet i Marbella.
Jag tror inte att de äger någon lägenhet där i Marbella. Inte så enkelt att köpa nämligen, möjligen att de tex långtidshyr en lägenhet. Men ägaren, eller typ bostadsrättsföreningen, kan kasta ut dem omedelbart om de känner för det. De byter bara låsen, typ. Sen blir det en svår och lång rättsprocess att få igen någon insats, och det går åt till advokatkostnader typ.
Så de blir nog av med lägenheten i vilket fall som helst
Blir de dömda för mord så kan kommunen (dess spanska motsvarighet) att ta lägenheten i beslag
Så det skålar vi för, hurra för mångkulturen, så här roligt har jag inte haft sedan Kawesa dansade kosackdans !
Citat:
Ursprungligen postat av
Titanicsurvivor
Marbella är verkligen Malmös avskum till kriminella favoritplats att semestra.
Fast brottet skedde i Mijas, som ligger en rätt så bra bit ifrån Marbella. Mijas ligger uppe på en höjd där man ser ut över Fuengirola bland annat
Marbella och Mijas är inga ställen som man kan hålla på med mycket kriminalitet, det blir ett jävla hallå då..
Citat:
Ursprungligen postat av
DetskarsigmedIsis
Har för mig att de måste avtjäna straffet i Spanien då brottet begicks där, men att de själva eller UD kan be respektive begära att de sitter av det i Sverige. Dock hoppas man på nej om utlämning och på extremt rasistiska vakter och fångar i fängelse där utan AC och kameror. En skön dag bland de andra att förlora oskulden på så att säga.
Ja, de tar säkert fram lite medeltida tortyrmetoder enligt inkvisitionens modell, det blir en spännande kulturberikning...
När våldtäktsafghanerna på fängelset är färdiga med bröderna så har de hemorrojder stora som druvklasar och blomkålskvistar, typ... De får sitta på en hemorrojdkudde i Morgonsoffan när PK-MSM ska gulla med dem, om typ 40 år ?