2021-09-04, 12:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligman
Vet ej men han och några andra "svenskar" höll på med storskalig kokainverksamhet och hade antagligen starka internationella kopplingar

En del omständigheter är klara också så allt är inte oklart.

Och naturligtvis kommer rättegången, om det blir någon, bevakas av någon svensk journalist.
Carl Ri*k är den enda kvar som fortfarande sitter anhållen i spanien för tortyrmordet.
Dem andra är släppta. Ryktas om att även Carl kommer gå fri. Troligtvis har han betalat en stor summa pengar till åklagare och polis. Polikter och kriminella spanien har gjort detta massvis med gånger.
Dem sitter i fängelse en längre tid för att sedan lägga ner åtalet när allt lugnat ner sig.
Carl's bostad har blivit sprängd under tiden han suttit anhållen i spanien.
Simon och Carl är gamla barndomsvänner. Carl säljer kokain även som Simon gjorde.
Det gick bra för Simon och han gjorde affärer med kartellen. Han hade precis köpt en lyxvilla i Marbella och hans flickvän skulle precis föda när han blev mördad.
Senast redigerad av krezz 2021-09-04 kl. 12:35.
Citera
2021-09-07, 10:25
Medlem
RadhusRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krezz
Carl Ri*k är den enda kvar som fortfarande sitter anhållen i spanien för tortyrmordet.
Dem andra är släppta. Ryktas om att även Carl kommer gå fri. Troligtvis har han betalat en stor summa pengar till åklagare och polis. Polikter och kriminella spanien har gjort detta massvis med gånger.
Dem sitter i fängelse en längre tid för att sedan lägga ner åtalet när allt lugnat ner sig.
Simon och Carl är gamla barndomsvänner. Carl säljer kokain även som Simon gjorde.
Det gick bra för Simon och han gjorde affärer med kartellen. Han hade precis köpt en lyxvilla i Marbella och hans flickvän skulle precis föda när han blev mördad.

Kommer gå fri?

Har dom bevis så lär han bli dömd till minst 20 år.

Köpa sig fri? Skulle inte tro det, i vissa länder i asien kanske du kan köpa dig fri om du blir påkommen med narkotika.

Vilken kartell menar du att han gjorde affärer med?
Citera
2021-09-10, 20:42
Medlem
Citat:

Barn nummer 2 då eller? För det finns bilder på nätet där han håller om sin dotter. Annars trollar du.
Citera
2021-09-10, 21:50
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AssetManagement
Barn nummer 2 då eller? För det finns bilder på nätet där han håller om sin dotter. Annars trollar du.
Nej, Simon hade endast ett barn som han fick före han mördades.
Citera
2021-09-11, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheCryptKeeper
Nej, Simon hade endast ett barn som han fick före han mördades.

Då ljuger skribenten som jag citerade. Flashback i ett nötskal.
Citera
2021-09-13, 04:43
Medlem
Carl Rizk har enligt mina uppgifter inte varit häktad för mordet på över ett år, han sitter häktad för narkotika relaterad brottslighet i Spanien fortfarande dock.
Någon som kan bekräfta detta?
Citera
2021-09-13, 06:40
Bannlyst
Han som överlevde tortyren planerade massaker på bandidos barnkalas.
Han lite om det som hände i början av rättegången:
https://www.youtube.com/watch?v=I7pl...%C3%A5ngsappen
Citera
2021-09-13, 07:35
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Han som överlevde tortyren planerade massaker på bandidos barnkalas.
Han lite om det som hände i början av rättegången:
https://www.youtube.com/watch?v=I7pl...%C3%A5ngsappen

Jesus christ, jag vill inte vara den som är den. Men du är typ ett halvår sen på bollen.
Citera
2021-09-13, 12:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Jesus christ, jag vill inte vara den som är den. Men du är typ ett halvår sen på bollen.

Citat:
Ursprungligen postat av AssetManagement
Classic Flashback.
Ja jag har faktiskt annat för mig en att vara uppdaterad på varje tråd här på flashback
Citera
2021-09-13, 12:29
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ja jag har faktiskt annat för mig en att vara uppdaterad på varje tråd här på flashback
Om intresse finns, här är tråden om hämden. (FB) Torpeder förberedde massaker på barnkalas (Sätra aug-20)
Citera
2021-09-13, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollgradigt
Stämmer verkligen detta? Riktigt sjukt i så fall.
Fråga C*rl Ri#k av Polsk-Zigensk/Egyptisk börd han var med sitter inne i Spanien där har dom det ganska skönt i Solen går fria inanför murarna äter och dricker det dom betalar för vill säkert inte åka hem till Kumla.
Citera
2021-09-15, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocker111
Carl Rizk har enligt mina uppgifter inte varit häktad för mordet på över ett år, han sitter häktad för narkotika relaterad brottslighet i Spanien fortfarande dock.
Någon som kan bekräfta detta?

Ingen som kan bekräfta???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in