• 1
  • 2
2018-08-18, 22:36
Medlem
Lev på din kille i ren skam bara i en period. Du har tur att du är tjej. Pengar finns runt hörnet villken sekund som helst.

Hade du varit en reguljär Loser kille hade du varit körd helt och hållet. Hade varit att gå tillbaka till kneget man hatar bara direkt.
Citera
2018-08-18, 22:37
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiotfittan
Har levt på min killes pengar ett tag, nu ska jag börja studera om ett tag, har varit utan egen inkomst ett tag och jag har ca 10,000:- på banken. Problemet?

Jag får inte studielån eller bidrag. Jag måste klara ytterligare 15 poäng. Samt betala in en skuld till csn på 6000:-.

Så jag ska överleva på 10000:- i två månader, klara 15HP under dessa två månader, betala 6000:- till CSN för att få en inkomst igen.

Jag skulle kunna börja jobba men studierna är på heltid...

Hur kan man tjäna pengar "på fritiden"?

Ger upp snart.

Det finns väl inget som säger att du måste börja plugga nu. Jobba som snabbköpskassörska eller inom äldrevården eller nått tills du har 30 papp, du kan betala av skulden på 6000 till CSN under tiden. Sen kan du ta dina 15HP.
Citera
2018-08-19, 00:45
Medlem
Citat:
Har levt på min killes pengar ett tag, nu ska jag börja studera om ett tag, har varit utan egen inkomst ett tag och jag har ca 10,000:- på banken. Problemet?

Jag får inte studielån eller bidrag. Jag måste klara ytterligare 15 poäng. Samt betala in en skuld till csn på 6000:-.

Så jag ska överleva på 10000:- i två månader, klara 15HP under dessa två månader, betala 6000:- till CSN för att få en inkomst igen.

Ger upp snart.

Är det alltid föreläsningar då? annars e det ju bara o stanna hemma o jobba sen plugga på kvällen, dagen efter w/e.
Citera
2018-08-19, 02:56
Medlem
Citat:

Ger upp snart.

Inköp 8000kr
Sälj 20st paketerade påsar för 600kr/st -> 12.000kr = 4000kr vinst.
I dagens samhälle är inköpet minst 2 samtal bort och rullningen på 20 handskakningar borde vara igång efter 72 timmar.

Jag säger inte att du borde göra det. Men det är lätta pengar.
Citera
2018-08-19, 03:02
Medlem
Jagtardindotters avatar
Hur hamnade du i denna situation?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto