2018-08-15, 12:57
Bannlyst
Jag fick mig en chock idag när jag åkte igenom Värmland, ett ställe som jag minns som framgångsrikt när jag var där 2004, men sakta ned, utvecklingen jag såg kom som ett slag i ansiktet på mig, stället verkar vara på väg ner i rasande takt med stängda butiker överallt, varken polishus eller brandstationer såg speciellt aktiva ut. Inte en endaste polis. Jag såg ett par ambulansbilar som såg skrotiga ut.

Men det är inte allt, stället är helt översvämmat med invandrare, man är inte längre i Sverige när man är i Värmland och då överdriver jag inte, det var en bisarr syn att se hur misslyckad integrationen är.
Citera
2018-08-15, 13:17
Medlem
Tyvärr en vanlig syn i de flesta samhällen idag. Inte ens SD kommer kunna reda ut förfallet som den katastrofala invandringen bidragit med (även om jag verkligen hoppas)

Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
Jag fick mig en chock idag när jag åkte igenom Värmland, ett ställe som jag minns som framgångsrikt när jag var där 2004, men sakta ned, utvecklingen jag såg kom som ett slag i ansiktet på mig, stället verkar vara på väg ner i rasande takt med stängda butiker överallt, varken polishus eller brandstationer såg speciellt aktiva ut. Inte en endaste polis. Jag såg ett par ambulansbilar som såg skrotiga ut.

Men det är inte allt, stället är helt översvämmat med invandrare, man är inte längre i Sverige när man är i Värmland och då överdriver jag inte, det var en bisarr syn att se hur misslyckad integrationen är.
Citera
2018-08-15, 13:17
Medlem
Demokraturdns avatar
Vilka orter var du i?

Har svenskarna stuckit?
Citera
2018-08-15, 13:19
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Vilken stad/städer syftar du på?
Citera
2018-08-15, 13:20
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:

Integration är precis vad det är. De flesta menar egentligen assimilation när de pratar om integrering.
Citera
2018-08-15, 13:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
kan bara hålla med
Jag tar det som att du är bosatt där eller åtminstone har upplevt samma sak som jag gjort idag? Hur är det ens möjligt att det ser ut som det gör på så kort tid?
Citera
2018-08-15, 13:39
Medlem
Citat:
Jag tar det som att du är bosatt där eller åtminstone har upplevt samma sak som jag gjort idag? Hur är det ens möjligt att det ser ut som det gör på så kort tid?
bor i sthlm men har bekanta i wärmland…..tacka vår regering
Citera
2018-08-15, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
bor i sthlm men har bekanta i wärmland…..tacka vår regering

...eller tacka den korkade jävla fårskocken som har röstat fram tidernas mest inkompetenta regering.

Och innan såssarna går helt bananas här, - NEJ, landsförrädaren Reinfeldt gjorde knappast saken bättre.
Citera
2018-08-15, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
...eller tacka den korkade jävla fårskocken som har röstat fram tidernas mest inkompetenta regering.

Och innan såssarna går helt bananas här, - NEJ, landsförrädaren Reinfeldt gjorde knappast saken bättre.

Ruinfeldt menar du?
Citera
2018-08-15, 14:22
Medlem
Det har inget med någon regering att göra. Politikerna är bara lata pengakåta wt som gör vad de inser att media vill att de ska göra för att de ska få behålla sin karriär. Och media styrs av de onämnbara som alla egentligen vet vilka det är och dessa vill helt enkelt utrota oss. Vi är bara Amalek för dem.
Citera
2018-08-15, 14:24
Medlem
napsterspys avatar
besökte Filipstad häromdagen. Inte en enda svensk såg man på torget.
Jag förstår att detta är injektion för hålla småstäder levande med fejkstimulans av ekonomi och sysselsättning men det är bara så fel.
Citera
2018-08-15, 14:28
Medlem
Citat:

Det är väl bekant för alla som bor på landet att polisen har semesterstängt, så är det bara nu för tiden. Ambulanserna är inte sämre här än nånannanstans i Sverige.
Att gå på "storgatan" i centralorten känns som att man hamnat i Afrika, men helt förfallet är det inte här, inte än. Kommer inte bli heller, dom ska bort härifrån, vi ska ha tillbaks vår bygd och lycksökarna får åka hem till sitt igen, hjälper oss inte politikerna så får vi göra det själva. Jag tror det stundar oroliga tider framöver..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in