2018-08-14, 08:11
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
Fyfan vad folk överdriver attentatens organisation och planering. Jag är inte ett dugg imponerad.

Högerextremister:
False flag för att påverka valet till SD/AfS fördel. Detta är det minst troliga scenariot, eftersom dessa har mest att förlora på att åka dit. De behöver inte göra sånt här för att nationalister ska få makten. Blattarna kaosar på bra helt på egen hand.

Afa:
Skapa motsättningar, ska vi starta revolution med hjälp av blattarna så måste det ske nu. Efter valet kan SD+M sätta stopp för massinvandringen och börja visa ut våra största allierade: kaosblattarna. Now or never.

Islamister:
Skapa motsättningar och trappa upp ett inbördeskrig innan det är försent och alla aggressiva män i krigsför ålder utvisats om 10 år. Now or never.

Kriminella invandrargäng:
1. Kriminella gäng som vill demonstrera sin makt mot polisen: Såhär blir det om ni inte lämnar oss ifred.
2. Kriminella blattar som fuckar ur för att SD går så starkt framåt, "det är snart kul på det roliga för vår del.."

Hur det än ligger till så har jag en dålig känsla inför vad som komma skall. Jag har på känn att SD och AfS kommer att göra en grand slam den 9 september och överträffa alla förväntningar. Det snackas mycket om 20-25%. Jag tror snarare på 30-35%.

Afa och kaosblattar har kapacitet att starta inbördeskrig.
- AFA har åsiktsregister och kan organisera blattarna.
- Blattarna har våldskapitalet och vapen.

...

Bara för att en är blatte så är den inte tjenis med alla blattar. Faktum är att det kan nästan förklaras som tvärt om. Blattarna har inte någon vidare bra gemenskap. All gängkriminalitet du läser om är blattar från olika hörnor av världen som inte går ihop kulturellt, även olika inriktningar av muslimer hatar i viss mån varandra.

AFA skulle aldrig lyckas mobilisera oliktänkande blattegäng. Se hur det gick för dem i RG 2008. De blev utjagade. Idag har de än mindre "inflytande".
Citera
2018-08-14, 08:12
Medlem
Gubbtjyven73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Invandrare skulle praktiskt kunna genomföra nåt liknande men de har inget att vinna på det.

Det var inte så du skrev det, snackar du ner dina egna på det viset så får du fan stå för det.

Sedan har logiskt tänkande inte någonsin varit högst uppe i genpolen hos mena, eller är det fred och gruppkramar som gäller i mellanöstern?
Citera
2018-08-14, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Vad gör polisen?

Inga skjutningar mot diffusa bilbrännare och objektskastare?

Handgranater är väl vardagsmat i dessa kaozområden. Borde vara högrisk.

Snutarna får väl hänga runt gruppboenden och sikta in sig på ofarliga individer med downs syndrom.

Det är dom bäst på.

Vad kostar den här attacken samhället?

Det kostar samhället folkets förtroende "på riktigt", för att parafrasera vår statsminister.
Citera
2018-08-14, 08:14
Medlem
Kipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Högerextrema brukar tutta fyr, de gillar sånt. van det Lubbe t.ex.
Syftar du på Marinus van der Lubbe, den nederländske kommunisten? Knappast högerextrem....
Citera
2018-08-14, 08:14
Medlem
Holden.Caulfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Det jävliga är att de skitarna är säkert födda här. De går inte att utvisa dem. Det kommer inte bli lugnare förrän de har sina no go zoner som polisen inte ger sig in i.

Allting går om man vill. Med de nuvarande politikerna vid makten hade de inte blivit utvisade även om de kom hit så sent som i förrgår.
Citera
2018-08-14, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
...

Bara för att en är blatte så är den inte tjenis med alla blattar. Faktum är att det kan nästan förklaras som tvärt om. Blattarna har inte någon vidare bra gemenskap. All gängkriminalitet du läser om är blattar från olika hörnor av världen som inte går ihop kulturellt, även olika inriktningar av muslimer hatar i viss mån varandra.

AFA skulle aldrig lyckas mobilisera oliktänkande blattegäng. Se hur det gick för dem i RG 2008. De blev utjagade. Idag har de än mindre "inflytande".

De kan mycket väl mobilisera blattarna om blattarna tror att de kommer bli utvisade snart.
Citera
2018-08-14, 08:15
Medlem
Klart de e förortsgäng som vill hitta på något innan skolan börjar
Citera
2018-08-14, 08:16
Medlem
Necriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Det jävliga är att de skitarna är säkert födda här. De går inte att utvisa dem. Det kommer inte bli lugnare förrän de har sina no go zoner som polisen inte ger sig in i.
Vadå "går inte"? Man får väl göra vad som behövs. Ta ifrån dem medborgarskapet och gör en svensk liten ö till en öppen anstalt och dumpa alla där. Fritt fram att ta sig därifrån, men aldrig tillbaks till Sverige. Eller inför man arbetsläger som staten faktiskt tjänar pengar på och låter dem arbeta av sina straff. Finns otroligt många sätt att lösa det på bara viljan och beslutssamheten finns
Citera
2018-08-14, 08:18
Medlem
Valarbetare från SD som jobbar övertid
Citera
Medlem
mattheuss avatar
Det normala är att GMN är personer i ungdomskullar som vill skapa upplopp och en stor andel personer som lever på socialbidrag. Finns ett starkt samband mellan etnisk boendesegregation och bilbränder. med bakgrund av detta.

Dessa vill nog bryta tristessen och skapa spänning i vardagen, eller om det är en kampmetod i konflikter med polisen kan man bara spekulera i.

Ett politiskt misslyckande för Löfven som (S)vikit sina väljare och ökat segregeringen och naivt försöker skapa löften om hårdare tag och mera poliser.
Det som skett är precis tvärtom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
detta är precis sådant som kickade sd-ryssen i Uppsala talade om inför förra valet att det vore det bästa för SD om det skedde. Sätter mina pengar på rasistnissarna i SD eller NMR som förövare

Hur mkt satsar du?
Citera
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butiksagare
Vafan. Kan man inte skjuta bedövningsskott som man använder på djur när de ska bedövas. Det är som djur de där med Adidasbyxor

Jag hade haft svårt att hålla mig att skjuta en i foten.

Eftersom jag såg barn i en av bilarna övertog jag deras nödvärnsrätt och sköt ett varningsskott, sedan verkanseld i foten.

Sen får fick vi se om hans polare ville rädda sig själva eller mordbrännaren...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in