2018-08-14, 08:04
Medlem
Fyfan vad folk överdriver attentatens organisation och planering. Jag är inte ett dugg imponerad.

Högerextremister:
False flag för att påverka valet till SD/AfS fördel. Detta är det minst troliga scenariot, eftersom dessa har mest att förlora på att åka dit. De behöver inte göra sånt här för att nationalister ska få makten. Blattarna kaosar på bra helt på egen hand.

Afa:
Skapa motsättningar, ska vi starta revolution med hjälp av blattarna så måste det ske nu. Efter valet kan SD+M sätta stopp för massinvandringen och börja visa ut våra största allierade: kaosblattarna. Now or never.

Islamister:
Skapa motsättningar och trappa upp ett inbördeskrig innan det är försent och alla aggressiva män i krigsför ålder utvisats om 10 år. Now or never.

Kriminella invandrargäng:
1. Kriminella gäng som vill demonstrera sin makt mot polisen: Såhär blir det om ni inte lämnar oss ifred.
2. Kriminella blattar som fuckar ur för att SD går så starkt framåt, "det är snart kul på det roliga för vår del.."

Hur det än ligger till så har jag en dålig känsla inför vad som komma skall. Jag har på känn att SD och AfS kommer att göra en grand slam den 9 september och överträffa alla förväntningar. Det snackas mycket om 20-25%. Jag tror snarare på 30-35%.

Afa och kaosblattar har kapacitet att starta inbördeskrig.
- AFA har åsiktsregister och kan organisera blattarna.
- Blattarna har våldskapitalet och vapen.
Citera
2018-08-14, 08:05
Medlem
Glenn-Matthewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erper
Är du efterbliven? Vakna människa..
Så var det detta med ironi
Citera
2018-08-14, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbtjyven73
Jo man inte ens misstänka mena folk om det är disciplin eller organisation. Ligger något i det.....

Invandrare skulle praktiskt kunna genomföra nåt liknande men de har inget att vinna på det.
Citera
2018-08-14, 08:06
Medlem
Hazizas avatar
Helt klart inavel som vart igång och vill visa hur mycket dem hatar Sverige & Svenskar.
De har säkert en Facebookgrupp där de planera hela attacken!
Senast redigerad av Haziza 2018-08-14 kl. 08:09.
Citera
2018-08-14, 08:06
Avslutad
detta är precis sådant som kickade sd-ryssen i Uppsala talade om inför förra valet att det vore det bästa för SD om det skedde. Sätter mina pengar på rasistnissarna i SD eller NMR som förövare
Citera
2018-08-14, 08:07
Medlem
1 månad till valet, kan bara komma på en orsak till en sån här händelse. Hoppas verkligen man får reda på vilka som var skyldiga.
Citera
Medlem
Gubbtjyven73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cornelia92
Gottsunda
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/bilbrander-pa-flera-platser-i-uppsala-lan

Skärholmen
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/sex-bilar-brann-i-skarholmen

Båda är en underdrift. Rör sig om attacker på minst 7-8 olika platser inom någon timme. Malmö, Helsingborg, o.s.v.

Det är ganska mycket slump i så fall.

Inte direkt, kan tänka mig en sluten facebookgrupp med KAozblattar.

Öh brossan ikväll brenner vi svennefittornas bilar i (insertname) häng på ni m, blir fett nize!
Citera
Medlem
John.Walkers avatar
Göteborg, Stockholm, Malmö, Trelleborg och Uppsala samtidigt? Det för organiserat för att vara kriminella. Hade det varit en stad eller två så kanske något gäng men inte så många städer samtidigt.

Det är nåt annat som ligger bakom!
Citera
2018-08-14, 08:08
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackRaise
video från Västra Frölunda tagen för cirka 40 minuter sedan.

Det jävliga är att de skitarna är säkert födda här. De går inte att utvisa dem. Det kommer inte bli lugnare förrän de har sina no go zoner som polisen inte ger sig in i.
Citera
2018-08-14, 08:09
Medlem
Gubbtjyven73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Högerextrema brukar tutta fyr, de gillar sånt. van det Lubbe t.ex.

Ställ det i paritet till hur många bilar KAoz och hans Broshor satt eld på under åren.
Matematik är inte din starka sida verkar det som.

Inte historia heller, van det Lubbe var kommunist.
Senast redigerad av Gubbtjyven73 2018-08-14 kl. 08:13.
Citera
2018-08-14, 08:11
Medlem
Känns som det är nmr eller någon liknande organisation som gjort detta eller betalat ett par ungdomar med några tusen kronor för att skapa kaos. Tror inte dom eldat själva men de har nog finansierat dem. För en fattig pojk är några tusen rätt så mycket

Detta liknar inte de andra gånger då dom eldat i sina förorter. Mitt på ljusa dagen dessutom. För organiserat och professionellt

De kriminella ledarna har nog tjänat sig en slant.
Citera
2018-08-14, 08:11
Medlem
Vafan. Kan man inte skjuta bedövningsskott som man använder på djur när de ska bedövas. Det är som djur de där med Adidasbyxor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in