2006-02-07, 11:40
Medlem
Har ni fått några skador under sex?

Igår när man skulle slicka flickvänen så fick man ett knä rakt på kinden.
Bet mig själv ganska hårt i tungan och började blöda som en gris.
Citera
2006-02-07, 11:47
Medlem
TEOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sgt_johansson
Har ni fått några skador under sex?

Igår när man skulle slicka flickvänen så fick man ett knä rakt på kinden.
Bet mig själv ganska hårt i tungan och började blöda som en gris.

Kinky, blodsex har inte hört talas om det tidigare.

Nja skador och skador, man har ju i sin iver och ungdomliga oförstånd kört på lite för fort och utan eftertanke. Missat lite och nästan brutet av den bästa vännen. I varje fall kändes det så när det inträffade. Det var inte kul alls.
Citera
2006-02-07, 11:48
Medlem
Dennos avatar
Pungkula i kläm mot låret när hon red. Skinka i hög fart påväg neråt med kula mellan och lår under. Mycket smärtsamt.
Citera
2006-02-07, 11:51
Medlem
theDungs avatar
Skavsår har väl tillfogats.

Och som ovanstående skrev så har det ju givetvis hänt att man har råkat komma fel i alldeles för hög hastighet. Vilket ju kan ge upphov till skador på båda parter.

Och för två veckor sedan råkade jag knäa min sambos vulva ganska hårt vid något ställningsbyte. Blev inte så mycket mer sex den kvällen. Mycket klantigt.
Citera
2006-02-07, 12:16
Medlem
GLYKOZs avatar
En polare!

En polare till mig slet av strängen,från ollonet till förhuden under penetrak-
tionsakten!Det blev av att åka till akuten,med kuken inlindad i handduk!Blödde
rejält mycket,han fick sy ett par stygn!
Citera
2006-02-07, 13:25
Medlem
zhypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GLYKOZ

Dagens pojkar, använd vaselin för bövelen!
Citera
2006-02-07, 13:38
Medlem
Goddess_Purgatorys avatar
Med skador antar jag att det menas oplanerade sådana.
Isåfall har man ju råkat ut för lite friktionsskador typ när trosorna förts slarvigt åt sidan och efterföljande tokknull har gett fräna brännsår på delar man inte vill ha dem på.
Har även råkat ut för en sk anal överraskning.
Mitt i juckandet, så dras den ut för långt och träffar fel hål på tillbakavägen...
Medför hudsprickor och öm ringmuskulatur, samt lätt oro vid kommande evakuering av mumindalen...
Har även knullat höften halvt ur led, sträckt mig överallt, slagit i huvet och liknande.
Citera
2006-02-07, 14:02
Medlem
dirtydroolers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GLYKOZ

Det där gör ont som tusan. En hårdhänt tjej drog lite för hårt en gång så strängen brast. Tillräckligt sargad för att åka till akuten blev jag dock inte men använda lillnisse till annat än att pissa var inte att tänka på i några dar.
Citera
2006-02-07, 14:23
Medlem
ojz0rs avatar
Mitt ex hade för vana att riva mig väldigt hårt när hon kom, så det blödde.
Sedan har i princip varje tjej som har gett mig ett handjobb varit väldigt hårdhänt så att det gör fruktansvärt ont i strängen och för övrigt i den regionen (strängen har tur nog inte brustit....än).
Sedan har jag typ fått skavsår när jag har torrjuckat tjejer men det får man ta
Citera
2006-02-07, 20:59
Medlem
Snövits avatar
Jag vet inte om jag skulle kalla det skador men visst har man haft lite blåmärken efter sex.

Enligt forskare så känner kvinnor mindre smärta när de har sex. Alla energi går till njutningen och könsorganen.

Blåmärken har jag framförallt fått om man har haft sex på andra ställen än i sängen. Tex ute och man då har legat på en sten, samma förekomst av blåmärken kan också förkomma om man har legat på en sko eller haft en kökskran i ryggen.

Ett annat ställe jagkan vara öm eller ha blåmärken kan också vara på insidan av låren om killen har haft "spetsiga" hofter.

Jag har också stukat till en fot rätt illa när den var sne under handbromsen och jag förtsatte rida och märkte inget förrän jag knappt knde stå på den efteråt.
Citera
2006-02-07, 22:04
Medlem
mollydotts avatar
Blev knullad sittande på köksbordskanten av pokkvän nummer ett.
Den slank ur och rätt in i bordskanten. Stackars, stackars honom
Men å andra sidan hade han så stor att det kunde göra rejält ont ibland, framförallt bakifrån. Låg i kramp i en halvtimme en gång efter en genomkörare

Pojkvän nummer två:s stolthet reagerade efter ett maratonkopulernade med att svullna upp!! Han blev av förklarliga skäl fullkomligt skräckslagen och vi ringde sjukvårdsupplysningen som tyckte att vi skulle åka in akut. Det var varken han eller jag särskilt sugna på..turligt nog gick svullnaden ner efter en stund.
Citera
2006-02-07, 22:24
Medlem
Lucky7s avatar
Mjo, lite småblesyrer har man ju varit med om.

Det mest komiska var nog när mitt ex red mig. Jag försökte sätta mig upp för att krama/kyssa henne under tiden. tyvärr var hon inte riktigt med på detta så hon skallade mig rätt hårt på näsan...

Sen den där 'slinka in i fel hål av misstag'-grejjen som GP nämnde har jag varit skylldig till några gånger. Skäms alltid som en hund efteråt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in