2018-08-13, 09:08
Medlem
xxis avatar
Varför låter AfS:are så lillgamla? Är det någon grej de kör med, att försöka använda ”fint” språk?

Seriöst, klistra judenäsor på affischer? Erkänner de själva att de är nassar? Annars hade man väl valt Pinocchio istället...

Nej, det är ingen som framstår som vinnare i det här.
Citera
2018-08-13, 09:13
Medlem
okok1s avatar
Hur vet vi att han verkligen klistrade något? Medger han det i klippet? Orkar inte lyssna på det igen...
Citera
2018-08-13, 09:19
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Nu får vi se AFS på riktigt. Ett gäng jävla torskar.
Riktigt underhållande hur partiet har lyfts fram på Flashback för att de "är hårde och inte bakar". Hela anledningen till detta är för att partiet mer eller mindre har gått under radarn för både folk och media. När partiet väl börjar granskas och Kasselstrand ställs till svars så kommer han att bli totalt pulveriserad med tanke på vilka rövhål han har släppt in i partiet.

Detta är alltså det första jag ser av AfS politiker: Antidemokratiska metoder blandat med antisemitism, och en irriterande arrogans över det hela.
Jag tycker det är rätt uppenbart att de är clowner. Titta på Kasslern, hur kan man ta en sån på allvar? Nu klistrar de "judenäsor" på valaffischer. Patetiskt.
Tycker Afs:arn i klippet åskådliggör med all önskvärd tydlighet hur seriösa de är.
Citera
2018-08-13, 09:20
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Robotliknande politiker. Eller är han bara en Kasselstrand-imitatör?

AfS-nazismen framträdde och tjejen blev inte ägd.
Citera
2018-08-13, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fregretto
https://minfil.com/id1eNeffba/8867EE7C-09D1-431F-A21F-81DA036413EF.jpeg

Suck. Så onödigt. AfS borde vara bättre än såhär. Det är de ju också, är ju knappast alla i partiet som håller på med detta, utan bara denna mannen.

Med det sagt tror jag inte detta blir en särskilt stor grej. Han lär inte bli utesluten.

Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Jag tycker det är rätt uppenbart att de är clowner. Titta på Kasslern, hur kan man ta en sån på allvar? Nu klistrar de "judenäsor" på valaffischer. Patetiskt.
Tycker Afs:arn i klippet åskådliggör med all önskvärd tydlighet hur seriösa de är.

Vadå titta på Kasslern? Vad har hans utseende för relevans? Ser väl ut som vilken annan svensk man i 30-års åldern som helst.

Detta är uppenbart ett privat företagande av mannen och inget som resten av företrädarna håller på med.
Senast redigerad av TheStriptease 2018-08-13 kl. 09:30.
Citera
2018-08-13, 09:27
Medlem
Han är ju övervidrig. Sitter och pratar om näsor som symboliserar en viss typ av människor och tror att han är smart och saklig för att han inte höjer rösten, det där var bland det mest idiotiska jag sett på länge.
Dialogen med tjejen var ju ingen höjdare, men synd att hon inte frågade rakt på "är det judar du menar? Är du nazist"?
Citera
2018-08-13, 09:27
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Antingen intresserad av det eller försöker smygfilma honom, troligen det sista.

Jag tolkade det som att hon ville visa att han helt oförblommerat kör "manspreading". Extra godhetspoäng för att uppmärksamma sådant bland hennes likasinnade.
Citera
2018-08-13, 09:33
Medlem
arbetets avatar
För en gångs skull håller jag med feministen. Han är ett litet nassesvin med betoning på litet. Så frågorna hopar sig: är AfS:are så infantila och ignoranta? Då finns det inget hopp för det partiet.

Citera
2018-08-13, 09:34
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenx
Kul att det finns en tråd om valsabotage mot SD där alla är upprörda och så är denna tråden exakt samma sak fast killen i fråga har gett sig på en "vänster"-valaffisch och applåderas. Dubbelmoralen på Flashback ibland är slående...

Jag tycker dubbelmoralen i samhället är slående. Aftonbladet tar upp när något högerparti som använder liknande moderatplankat fast med ett annat budskap men tar inte upp när något plockar ner SD skyltar. Så du tycker att flashback är dubbelmoral men inte dagsmedia?
Citera
2018-08-13, 09:36
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
För en gångs skull håller jag med feministen. Han är ett litet nassesvin med betoning på litet. Så frågorna hopar sig: är AfS:are så infantila och ignoranta? Då finns det inget hopp för det partiet.

Nazism är en ideologi. Att klistra en näsa (om han nu gjorde det) är ingen ideologi...
Citera
2018-08-13, 09:38
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Han kände sig lite KRÄNKT av att hon tilltalade honom.
Han som klistrar upp näsor på stan.

Jag tycker nästan att det var han som blev ägd, i alla fall stod det rätt klart av konversationen att han både var lägre utbildad och hade lägre IQ än flickan han talade med.

Klarsynt av Jimmie att utesluta sådana nollor,

Herregud vad kränkt du blev. Hade mannen varit SD hade du säkerligen idoliserat honom. Kan du belägga att han är sämre bildad och har lägre IQ än henne? Filmen talar för motsatsen. Hon säger ju själv att hon inte förstår någonting.

Försvarar du att man lägger sig i andras konversationer, och startar en hatkampanj när man blir ägd?

Det är riktigt pinsamt att se alla pubertala SD-anhängare försöka smutskasta mannen för att han är AfS. Jag är 100% säker på att ni ställt er i en hyllningskör om han varit en av er.
Senast redigerad av Scraper 2018-08-13 kl. 09:41.
Citera
2018-08-13, 09:40
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Nazism är en ideologi. Att klistra en näsa (om han nu gjorde det) är ingen ideologi...
Därför betonar jag "litet".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in