2024-07-13, 17:06
Medlem
Ananasflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Jamen dåså, ställ inga frågor då !!

Jag får ställa hur många frågor jag vill. Precis som du får välja att inte svara på några.
2024-07-13, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ananasflickan
Jag får ställa hur många frågor jag vill. Precis som du får välja att inte svara på några.
Hahaha jaja fråga på men du får ändå inte veta HUR jag vet vissa saker.
2024-07-13, 17:11
Medlem
Ananasflickans avatar
Citat:
Hahaha jaja fråga på men du får ändå inte veta HUR jag vet vissa saker.

Du har varit väldigt tydlig med att du inte kommer svara på HUR och då blir det du skriver ointressant för mig. Kommer inte ge dig någon mer luft i denna tråd nu. 👋
2024-07-13, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ananasflickan
Du har varit väldigt tydlig med att du inte kommer svara på HUR och då blir det du skriver ointressant för mig. Kommer inte ge dig någon mer luft i denna tråd nu. 👋
Bra att du förstod !!👋
2024-07-13, 17:41
Avstängd
Citat:
Om du är läskunnig så ser du att jag har skrivit att soc har bedömt att C far inte illa. Är det så jobbigt att ta in?
Sluta att köra med ditt snack hela tiden att vi ej är läskunninga, så fort det blir svårt för dej att svara på frågorna och svävar i väg med dina svar när du inte riktigt förstår vad som sägs & skrivs !
Och Nej du vet inte allt om det inte är så att du känner N väl el är släkt med henne
2024-07-13, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aragon467
Sluta att köra med ditt snack hela tiden att vi ej är läskunninga, så fort det blir svårt för dej att svara på frågorna och svävar i väg med dina svar när du inte riktigt förstår vad som sägs & skrivs !
Och Nej du vet inte allt om det inte är så att du känner N väl el är släkt med henne
Vad är det du vill ha svar på?
Och jag har skrivit flera gånger att jag inte vet allt. Men det jag skriver VET jag.
Senast redigerad av HungerCut 2024-07-13 kl. 17:58.
2024-07-13, 18:08
Medlem
Citat:
Blir så jäkla full i skratt av dina inlägg ibland…du plockar lite här å där av orden mina inlägg och gör ett litet eget hopjox med samma ord 🤣🤣🤣👍
Speciellt när du är lite upprörd 😉
Senast redigerad av HungerCut 2024-07-13 kl. 18:18.
2024-07-13, 18:32
Avstängd
Citat:
Blir så jäkla full i skratt av dina inlägg ibland…du plockar lite här å där av orden mina inlägg och gör ett litet eget hopjox med samma ord 🤣🤣🤣👍
Speciellt när du är lite upprörd 😉
Men vad bra att jag kan roa dej med något iallafall 😂🤣😂👍
2024-07-13, 18:36
Avstängd
Hon är ju helt otrolig! En än gång visar hon hur desperat och orolig hon blir då folk i frågasätter henne ang resandet . Hon lägger först ut att hon är i Spanien för att sen några timmar senare lägga ut på när chiara ligger i vagnen .
Så man ska tro att hon är med sin dotter
Hon glömde bort att mormor J la upp i morse att hon och morfar tar upp chiara och sjunger

Mormor taggar inte ens Nicci utan morfar .
2024-07-13, 18:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
Hon är ju helt otrolig! En än gång visar hon hur desperat och orolig hon blir då folk i frågasätter henne ang resandet . Hon lägger först ut att hon är i Spanien för att sen några timmar senare lägga ut på när chiara ligger i vagnen .
Så man ska tro att hon är med sin dotter
Hon glömde bort att mormor J la upp i morse att hon och morfar tar upp chiara och sjunger

Mormor taggar inte ens Nicci utan morfar .
Jepp och mormor har även filmat morfar med chiara hemma hos hennes föräldrar och mostern till J läser en bok för lilltösen .
Allt kanske inte är en dans på rosor och kanske finns det en viss sanning i orosanmälningarna som strömat in så hon måste visa utåt att hon umgås med C fast hon själva verket är ute och reser
Senast redigerad av Aragon467 2024-07-13 kl. 18:45.
2024-07-13, 18:51
Medlem
Citat:
Jepp och mormor har även filmat morfar med chiara hemma hos hennes föräldrar och mostern till J läser en bok för lilltösen .
Allt kanske inte är en dans på rosor och kanske finns det en viss sanning i orosanmälningarna som strömat in så hon måste visa utåt att hon umgås med C fast hon själva verket är ute och reser

Jag är mer förundrad hur hennes små fans inte ens märker eller ser att hon är iväg utan henne mycket. De är inte så att hon tar med henne på resorna heller. De är för jobbigt förstås!
2024-07-13, 18:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Jag är mer förundrad hur hennes små fans inte ens märker eller ser att hon är iväg utan henne mycket. De är inte så att hon tar med henne på resorna heller. De är för jobbigt förstås!
samma här , och att folk ej förstår att det är inte själva resandet i sig som vi reagerar på . Utan tiden då hon ej är med dottern folk skyller på jobbresor vilket hon själv oxå understryker med att hon gör !!! Men resan till Danmark, Spanien mm

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in