2024-02-10, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shattered
Som vanligt vill man slå huvudet i väggen när man läser det, varför håller de ens på.
Såg Emil hade svarat och såklart ska exonp försvara det med att "bara för Frida lämna dig..." alltså vad är det för barnfasoner. Eller nästan ett hån mot barn, små barn beter sig bättre än dem(?!!)

Ja alltså man finner ju inga bra ord till den låga nivån detta har nått..
Och att hon ska hylla sig själv som världens mest fantastiska mamma som är ensam, när hon ta mig fasen har mer hjälp än de flesta andra har i en par relation…
HON gjorde slut, vill hon nu inte ha med honom att göra så är de ju bara till att släppa och gå vidare.. och om hon ni vill slippa honom va glad OM de nu är så att han inte vill ha med barnet att göra…
Men jag hoppas innerligt att någon droppar bevis på vilken lögnare hon är…
Denna häxjakt har nått en sjuk nivå…
2024-02-10, 23:04
Medlem
Ananasflickans avatar
Tycker N är extremt löjlig. Men det verkar ändå som att spekulationerna om att A inte är pappan är felaktiga, hon skriver ju att han gjorde henne gravid.
2024-02-10, 23:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Johanna372
Ja alltså man finner ju inga bra ord till den låga nivån detta har nått..
Och att hon ska hylla sig själv som världens mest fantastiska mamma som är ensam, när hon ta mig fasen har mer hjälp än de flesta andra har i en par relation…
HON gjorde slut, vill hon nu inte ha med honom att göra så är de ju bara till att släppa och gå vidare.. och om hon ni vill slippa honom va glad OM de nu är så att han inte vill ha med barnet att göra…
Men jag hoppas innerligt att någon droppar bevis på vilken lögnare hon är…
Denna häxjakt har nått en sjuk nivå…
Förstår faktiskt inte hur hon orkar. Vore bättre hon fokusera på dottern än denna häxjakt på Andreas hela tiden . Som du säger hon valde att göra slut med han ingen annan . Hon valde att att han ej skulle kontakta henne över huvudtaget när han försökte så anmälde hon han för stalking mm. Hon förbjöd han att vara med på förlossningen osv . Åter igen hon har valt detta ej A . Ändå är det hon som ältar samma visa gång på gång . Och åter igen hintar exphon att hon förstår Nicci pga det A har utsatt henne för mm . Men så länge dom ej säger vad det är så har det aldrig hänt !! Eftersom det ej finns någon utredning längre så kan dom lika gärna säga vad det gäller
2024-02-10, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bhadrakali
Hon är sorglig. N är själv en förvuxen bebis.

Ja, verkligen. Man tror inte man läser rätt det N skrivit till E som publ. på Exonph.

" Tjejer, vill ni ha en kille som har small dick energi så gå till mitt ex. Han har tjej, men han tar nog er i smyg också".
N hintar här om otrohet??.

Emil ger henne svar på tal👍, men då svarar N med att även han har small dick energi, småpojke och att E är bitter för att Frida lämnat honom.🥴🙃
Återigen kränker hon A och hoppar även på E.

N är inte riktigt klok, och hur lågt kan man tillåtas att sjunka inför allmän beskådan....
Stackars lilla Chiara🥹😥
En mormor som dessutom klär lill-flickan i turbanmössa medan mamma kutar till gymmet och putar med sitt bakre framför publiken.
A borde ha ensam vårdnad
2024-02-10, 23:15
Medlem
jagejagets avatar
Kan någon säga vad Andreas flickvän heter
2024-02-10, 23:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ananasflickan
Tycker N är extremt löjlig. Men det verkar ändå som att spekulationerna om att A inte är pappan är felaktiga, hon skriver ju att han gjorde henne gravid.
Hon skriver det ja men behöver ej vara sant . Isåfall varför väntar hon att medge faderskapet något som ska ske inom 10 dar. För hon har gjort bort sig gång på gång ang det

Bla att hon ej fått något underhåll vilket ej stämmer . N blir aldrig utan det för det sker genom försäkringskassan via As konto kan han ej blir A återbetalningskyldig.

Söker båda vårdnaden är detta vilande tills allt är klart . Om dom anser att N ska ha egen vårdnad mm

Denna människa ljuger om allt så varför skulle hon ej ljuga om detta oxå
Senast redigerad av Hulken52 2024-02-10 kl. 23:19.
2024-02-10, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bhadrakali
Kan du beskriva för oss som inte följer henne?

Ja, verkligen. Man tror inte man läser rätt det N skrivit till E som publ. på Exonph.

" Tjejer, vill ni ha en kille som har small dick energi så gå till mitt ex. Han har tjej, men han tar nog er i smyg också".

Emil ger henne svar på tal👍, men då svarar N med att även han har small dick energi, småpojke och att E är bitter för att Frida lämnat honom.🥴🙃

N är inte riktigt klok, och hur lågt kan man tillåtas att sjunka inför allmän beskådan....
Stackars lilla Chiara🥹😥
En mormor som dessutom klär lill-flickan i turbanmössa medan mamma kutar till gymmet och putar med sitt bakre framför publiken.
A borde ha ensam vårdnad
2024-02-10, 23:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jagejaget
Kan någon säga vad Andreas flickvän heter
ursäkta men varför är du så Nyfiken på det ???
2024-02-10, 23:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie

Stackars lilla Chiara🥹😥
A borde ha ensam vårdnad
Nä man tror inte en människa kan sjunka så lågt men Nicci tar priset på att bevisa att det kan man .

Kan inte nån bara sätta ner foten en gång för alla . Tycker verkligen det är dags att hon börjar ta hand om chiara än att sitta på sociala Medier och spy gala över Andreas och Emil . Hon är så feg så hon måste ta hjälp av en jäkla skvallerkärring för att rykterna hon sprider ska spridas ännu fortare

Jag begriper mig inte på henne vad är vitsen med detta och alla hennes lättklädda videos som hon lägger upp och mimar till . Tror hon vi tycker hon är sexig el vad ?

Hon kan börja bete sig som en vuxen och börja ta hand om chiara istället .

Hon blir bara patetiskt med detta barnsliga beteende . Dags att släppa detta och gå vidare men jag tror att hon fortfarande gillar A och är så svartsjuk att han skaffat tjej och skiter fullständigt I Nicci
Senast redigerad av Millan75 2024-02-10 kl. 23:33.
2024-02-10, 23:34
Medlem
Jag tror att Andreas blev intresserad av den här nya tjejen under tiden han var tillsammans med Nicci. Man kan se att han har gillat bilder på tjejen före han och Nicci gjorde slut… Kanske därför denna bitterhet och att hon hatar ”lögner” osv.
2024-02-10, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Nä man tror inte en människa kan sjunka så lågt men Nicci tar priset på att bevisa att det kan man .

Kan inte nån bara sätta ner foten en gång för alla . Tycker verkligen det är dags att hon börjar ta hand om chiara än att sitta på sociala Medier och spy gala över Andreas och Emil . Hon är så feg så hon måste ta hjälp av en jäkla skvallerkärring för att rykterna hon sprider ska spridas ännu fortare

Jag begriper mig inte på henne vad är vitsen med detta och alla hennes lättklädda videos som hon lägger upp och mimar till . Tror hon vi tycker hon är sexig el vad ?

Hon kan börja bete sig som en vuxen och börja ta hand om chiara istället .

Hon blir bara patetiskt med detta barnsliga beteende . Dags att släppa detta och gå vidare men jag tror att hon fortfarande gillar A och är så svartsjuk att han skaffat tjej och skiter fullständigt I Nicci

Jaa hon är garanterat svartsjuk och trodde väl att han skulle komma krypandes tillbaka efter att hon lämnat honom..
2024-02-10, 23:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av malin91234
Jag tror att Andreas blev intresserad av den här nya tjejen under tiden han var tillsammans med Nicci. Man kan se att han har gillat bilder på tjejen före han och Nicci gjorde slut… Kanske därför denna bitterhet och att hon hatar ”lögner” osv.
Kan bara upplysa att dom flesta lov Island deltagarna känner henne så ej bara A som gillat hennes bilder så tror inte A gilla henne innan utan bara Nicci som är bitter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in